تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۸
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۲۲۳۸۷۶
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

مقایسه اجاره آپارتمان شرق و مرکز تهران / جیحون ارزان‌تر است یا نیرو هوایی

‌می‌متالز - بر اساس داده‌های موجود در بازار مسکن و قیمت آپارتمان در تهران، فهرستی از متوسط اجاره مسکن در برخی از مناطق شرق و مرکز تهران به دست آمده است.

به گزارش می‌متالز، بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و قیمت مسکن در تهران، فهرستی از متوسط اجاره مسکن در برخی از مناطق شرق و مرکز تهران به دست آمده است که بر اساس جدول زیر سبلان، بریانک و نواب با حدود هشت میلیون اجاره ماهانه ارزان‌ترین و گیشا و سهروردی با ۱۵ میلیون اجاره، گران‌ترین نرخ اجاره در بین مناطق جدول زیر را دارند.

جیحون، تهرانپارس شرقی و پیروزی مناطقی هستند که متوسط اجاره یک آپارتمان ۸۰ متری در این مناطق در حدود ۹ میلیون تومان است.

متوسط اجاره در منطقه نیرو هوایی ۱۱ میلیون تومان، نارمک و تهرانپارس غربی ۱۲ میلیون تومان و شمس آباد ۱۳ میلیون تومان ثبت شده است.

امیرآباد، سهروردی و گیشا مناطقی هستند که متوسط اجاره در این مناطق حدود ۱۵ میلیون تومان ثبت شده است و در بین مناطق زیر نرخ اجاره بالاتری دارند.

در جدول زیر متوسط اجاره برخی از مناطق مرکز و شرق تهران را مشاهده می‌کنید. (دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.) (قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

مقایسه اجاره آپارتمان شرق و مرکز تهران / جیحون ارزان‌تر است یا نیرو هوایی

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده