تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۰
بازدید: ۲۸۵
کد خبر: ۲۲۳۹۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
توسط سازمان مدیریت صنعتی؛

نخستین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی برگزار می‌شود

‌می‌متالز - نخستین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی ۱۶ و ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰ توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در این همایش که با موضوع "جایگاه هیات مدیره در توسعه کسب و کار" و به شکل آنلاین و حضوری برگزار می‌شود؛ سخنرانان بین المللی، صاحبنظران داخلی و اساتید این حوزه، جدیدترین دستاورد‌های علمی و پژوهشی خود را به اشتراک می‌گذارند.

"راهبری شرکتی و بهبود فضای کسب و کار"، "راهبری شرکتی و رشد تولید ناخالص داخلی"، " مقایسه تطبیقی راهبری شرکتی در بخش خصوصی، شرکت‌های دولتی، و شرکت‌های وابسته به نهاد‌های غیر دولتی عمومی"، " تجارب موفق ارتقاء راهبری شرکتی در کشور‌های توسعه یافته و در حال توسعه" از جمله موضوعات محوری این کنفرانس هستند.

از دیگر موضوعات این کنفرانس می‌توان به "نقش بورس اوراق بهادار در ارتقاء نظام راهبری شرکتی در بنگاه‌های پذیرفته شده"، " اخلاق حرفه‌ای و تاثیر آن در پیشگیری از بروز فساد در بنگاه ها" و " نقش حسابرسی مستقل و حسابرسان داخلی در راهبری شرکتی" اشاره کرد.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در کنفرانس مذکور و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه به شماره تلفن: ۸۸۶۰۴۲۲۲ (داخلی‌های ۳۱۴۲-۳۰۱۶-۳۱۵۱-۳۱۷۲-۳۱۷۶) خط مستقیم: ۸۸۶۰۴۳۱۵ و یا شماره همراه ۰۹۱۲۵۸۳۸۸۹۵ تماس بگیرند یا از طریق وب سایت gov-conf.imi.ir ثبت نام نمایند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده