تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۶۴۲
کد خبر: ۲۲۴۰۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

دیدار مدیر عامل فولاد اکسین با مدیرکل بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان

‌می‌متالز - امین آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با سردار حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، امین آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با سردار حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان دیدار کرد.

حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این دیدار بیان کردند، خدا قوت باید گفت که در این مدت کوتاه شاهد عملکرد مطلوبی در مجموعه فولاد اکسین خوزستان هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود، ما نیز در کنار شما در موضوعات مربوط به اکسین کمک خواهیم کرد، فولاد اکسین شرکتی استراتژیک در کشور می‌باشد.

حاجتی همچنین از توجه مدیریت شرکت فولاد اکسین خوزستان به فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران عزیز تقدیر و تشکر نمود و گفت، این حرکت ایشان بسیار حائز اهمیت است و قطعا پیشرفت‌های حاصل شده نتیجه این عمل خدا پسندانه می‌باشد.

حاجتی در ادامه خطاب به آسیابان افزود:سلامت و صداقت در کار و محبت به پرسنل و توجه شرکت‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی شان در قبال مناطق محروم از مهمترین دستاورد‌هایی است که می‌تواند شرکت فولاد اکسین را در زمره شرکت‌های موفق قرار بدهد. تخصص مهم‌ترین رکن مدیریت است و بحمدا... شما که پله‌های ترقی را در سالیان خدمت خود در فولاد اکسین طی کرده اید، انشالله که در همه امورات به خصوص در سنگر اقتصاد موفق باشید و خدمت صادقانه را سرلوحه کار‌های خود قرار دهید.

امین آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز در سخنانی گفت، ما در اکسین وظیفه داریم از این سرمایه ملی به خوبی نگهداری کرده تا همچون پروژه ملی خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک در دیگر صنایع استراتژیک کشور نقش آفرینی کند.

وی گفت:ما تمهیداتی را برای ارتباط با سایر صنایع در حوزه انبوه سازی، کشتی سازی، مخازن ذخیره نفت و گاز، پتروشیمی‌ها و دیگر صنایع مرتبط با صنعت فولاد در پیش گرفتیم تا انشالله سهم قابل توجهی از محصولات تولیدی این شرکت در صنایع مورد اشاره استفاده شود. همچنین با اجرای پروژه فولاد سازی، این شرکت جز شرکت‌های سرآمد در توسعه اقتصادی صنعت فولاد کشور خواهد شد.

امین آسیابان، فعالیت جهادی در عرصه اقتصادی را کمتر از فعالیت در جبهه‌های نبرد ندانست و گفت:هر کس در هر سنگری که هست باید برای کشورش تلاش و جهاد کند و امروزه سنگر اقتصاد از مهمترین سنگرهاست.

در پایان این دیدار، مهندس آسیابان به زیارت یادمان شهید گمنام واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رفت و یاد و خاطره همه شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده