تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۲۲۴۱۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدهی ۲۸۰ درصدی ارز دیجیتال C۹۸ در یک روز / پروژه کوین ۹۸ چیست؟

‌می‌متالز - C۹۸ یک توکن از پلتفرم کیف پول ارز دیجیتال کوین۹۸ است که در یک ماه اخیر و از زمان بازگشایی در بایننس، بیش از ۲۸۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش می‌متالز، کوین۹۸ که از یک ماه پیش فروش توکن‌های c۹۸ را از طریق بایننس آغاز کرده بود، امروز وارد فهرست ۱۰۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار شد. این توکن که در یک ماه گذشته بازدهی ۲۸۰ درصدی داشته در ۲۴ ساعت گذشته هم ۶۸ درصد گران شده است. با این حال این توکن فعلا در محدوده ۵٫۵ دلاری معامله می‌شود.

کوین۹۸ در واقع یک پلتفروم کیف پول ارز دیجیتال است که به کاربرانش اجازه ذخیره، دریافت و ارسال دارایی‌های دیجیتال را می‌دهد. این اکوسیستم اخیرا یک صرافی غیرمتمرکز را هم به ویژگی‌های خود اضافه کرده است.

کوین ۹۸ چیست؟

صنعت رمزارز‌ها منشا مفاهیم نوآورانه بسیار زیادی است. یکی از این خلاقیت‌ها، جایزه نگهداری و مبادله توکن است. این نوآوری از طریق ویژگی‌های مختلف به مخاطبان فرصت‌های درآمدزایی می‌دهد. متاسفانه، دسترسی به تمامی این ویژگی‌ها نیازمند این است که کاربر بین ارز‌ها و اکوسیستم‌های مختلف جابجا شود. موضوعی که یک تجربه متناقض به کاربر می‌دهد. در همین راستا کوین۹۸ یا همان C۹۸ راهکاری برای بهبود تجربه کاربری ارائه می‌دهد.

ایده پشت کوین۹۸ در اوایل سال ۲۰۲۰ شکل گرفت. با توجه به اینکه تامین مالی غیرمتمرکز به سقف‌های جدیدی رسیده بود و توجه و ارزش بازار آن روز به روز بیشتر می‌شد، زمان توسعه یک پروژه جدید فرا رسیده بود. از آنجایی که نیاز به یک زیرساخت مالی باز در جهان احساس می‌شد، تیم کوین۹۸ این ماموریت را بر عهده گرفت. به عنوان یک راهکار تک مرحله‌ای برای تامین مالی غیرمتمرکز، تعویض زنجیره متقابل، پاداش، درآمدزایی، تیم کوین۹۸ کار‌های زیادی برای انجام دارد.

توکن C۹۸ چیست؟

C98 یک بخش جدانشدنی از اکوسیستم کوین ۹۸ است. یک توکن بومی که در سه بستر بلاک‌چین اتریوم، بایننس و سولانا مستقر است. این توکن برای اهداف مختلفی طراحی شده است. C98 به دارندگانش اجازه به اشتراک گذاشت هزینه تراکنش، گرفتن پاداش و همچنین تخفیف در عضویت برای برخی خدمات و محصولات را می‌دهد.

منبع: تجارت نیوز

 

عناوین برگزیده