تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۳۰۳
کد خبر: ۲۲۴۵۶۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

خرید خانه در شیراز چقدر هزینه دارد؟ / مناطق گران شیراز کدامند؟

‌می‌متالز - بنا بر قیمت خرید و فروش مسکن در شیراز فهرستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از محلات شیراز و حومه به دست آمده است. شهر صدرا و منطقه قصرالدشت ارزان‌ترین و گران‌ترین مناطق برای خرید خانه در شیراز هستند.

به گزارش می‌متالز، با توجه به آگاهی‌های ثبت شده در نیازمندی‌های دیوار و قیمت مسکن در شیراز، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است. بر اساس اطلاعات ثبت شده در جدول زیر، شهر صدرا با متوسط قیمت ۸٫۵ میلیون تومان ارزان‌ترین و قصرالدشت و قدوسی غربی با متوسط قیمت در کانال ۳۰ میلیون تومان گران‌ترین مناطق شیراز برای خرید خانه هستند.

متوسط قیمت در محله فرهنگیان ۱۱٫۹ میلیون تومان، شهرک امام رضا (فرگاز) ۱۲ میلیون تومان، شهرک سراج ۱۳ میلیون تومان و ریشمک ۱۶ میلیون تومان ثبت شده است.

زرهی با متوسط قیمت ۱۹٫۵ میلیون تومان برای هر متر مربع آپارتمان، تاچارا و معالی آباد ۲۲ میلیون تومان، فرهنگ شهر ۲۳٫۱ میلیون تومان و قدوسی شرقی ۲۴ میلیون تومان ثبت شده است.

در بین محلاتی که در جدول زیر نام آن‌ها ذکر شده است، قدوسی غربی با متوسط قیمت ۳۰ میلیون تومان برای خرید خانه و قصرالدشت با قیمت ۳۱٫۸ میلیون تومان گران‌ترین نرخ خرید اپارتمان را دارند.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید اپارتمان در برخی از مناطق شیراز و جومه را مشاهده می‌کنید. (دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر شیراز و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

خرید خانه در شیراز چقدر هزینه دارد؟ / مناطق گران شیراز کدامند؟

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده