تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۱
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۲۲۴۵۷۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
بر اساس آمار اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام شد:

تولید ۳ خودرو با ۵ ستاره کامل کیفی در تیرماه ۱۴۰۰/ تولید ۶ خودروی سواری با ۴ ستاره کیفی در چهارمین ماه سال

‌می‌متالز - بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده در تیرماه ۱۴۰۰، سه خودرو شامل یک خودروی سبک و ۲ خودروی سنگین موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شدند.

به گزارش می‌متالز، گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودرو‌های ساخت داخل در تیر ۱۴۰۰ توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است.


۳ خودرو با ۳ ستاره کیفی در گروه وانت

در تیرماه ۱۴۰۰ در گروه خودرو‌های سبک، بخش وانت و در لیست قیمتی ۲، وانت‌های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین وانت‌های نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.

یک خودروی سبک با ۵ ستاره کامل کیفی

در گروه سبک، بخش سواری و در لیست قیمتی یک، خودرو تیگو ۷ تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت نموده است.

همچنین در لیست قیمتی ۲، هایما S ۷ اتوماتیک ایرانخودرو خراسان چهار ستاره کیفی را از آن خود نمود.

JAC_S ۵ و JAC_S ۳ کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. SWM G ۰۱ شرکت سیف خودرو، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو مدیران خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X ۳۳ S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

در لیست قیمتی سه نیز برلیانس H ۳۳۰ اتوماتیک پارس خودرو ۳ ستاره کیفی کسب کرد.

تولید ۶ خودرو سواری با ۴ ستاره کیفی در تیر ۱۴۰۰

همچنین در کلاس قیمتی چهار، دنا پلاس توربو اتوماتیک شرکت ایران خودرو ۵ ستاره کامل کسب کرد و خودرو‌های پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دنا پلاس از ایران خودرو و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانورمای شرکت ایران خودرو نیز هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی رانا پلاس، پژو ۲۰۶ و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره‌ای شدند.

در این لیست، سمند و سورن پلاس ایران خودرو تبریز، پژو پارس ایران خودرو خراسان، پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس ایران خودرو فارس همگی ۳ ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان و پژوپارس صنایع خودروسازی فردا نیز سه ستاره کیفی کسب کردند.

در سطح قیمتی پنج نیز کوییک سایپا ۴ ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی کوییک R پارس خودرو، تیبا ۲ شرکت سایپا و همچنین ساینای پارس خودرو موفق به دریافت ۳ ستاره کیفی شدند.

ساینای شرکت سایپا سیتروئن و تیبای شرکت سایپا سیتروئن نیز ۳ ستاره دریافت نمودند.

ساینا پلاس و تیبا پلاس شرکت سایپا سیتروئن و ساینا S ۷ پارس خودرو نیز موفق به دریافت سه ستاره کیفی شدند.


۲ خودروی سنگین با ۵ ستاره کامل کیفی در تیرماه ۱۴۰۰

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو ۸۵ NMR و کامیونت ایسوزو NPR ۷۵ K بهمن دیزل موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شدند؛ و کامیونت شیلر بهمن دیزل به همراه کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR ۷۵ M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در بخش کشنده، خودروی کشنده FAWJ ۶ سیباموتور و کشنده نیوفوتون AUMAN H ۴ ایرانخودرو دیزل چهار ستاره‌ای شدند.

در این بخش، کشنده سیتراک C ۷ متعلق به شرکت پیلسان نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده دیما HT ۴۹۰ دیما دیزل نیز ۴ ستاره به دست آورد.

در بخش مینی بوس؛ مینی بوس پگاسوز سحر شرکت بهمن دیزل ۳ ستاره کیفی به دست آورد و مینی بوس آرین شرکت ایرانخودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS تولید شرکت ایران خودرو دیزل ۴ ستاره کیفی را به دست آورد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده