تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۰۱
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۲۲۴۵۹۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

قیمت محصولات فولادی امروز ۶ شهریور ماه+ جدول

‌می‌متالز - قیمت محصولات فولادی شامل انواع ورق‌های رنگی، گالوانیزه، گرم، آجدار، روغنی، همچنین محصولات نوردی مانند میلگرد آجدار و تیرآهن، برای امروز ۶ شهریور ماه ۱۴۰۰ مشخص شد.

به گزارش می‌متالز، محدوده قیمت محصولات فولادی تولید شده توسط شرکت‌های فولادی بزرگ کشور در تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۰ و در بازار به شرح ذیل است:

قیمت محصولات فولادی امروز ۶ شهریور ماه+ جدول

قیمت محصولات فولادی در بازار امروز یعنی ۶ شهریور ۱۴۰۰ با کاهش قیمت برای برخی اقلام همچون تیرآهن و افزایش قیمت برای ورق‌های فولادی نسبت به هفته گذشته همراه شده است. بازار فولاد و محصولات فولادی همواره تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نوسانات نرخ ارز و همچنین تغییر در قیمت مواد اولیه برای تولید فولاد و بهای حامل‌های انرژی اشاره کرد.

البته قانون گذاری و سیاست‌های اعمال شده از سوی نهاد‌های بالادستی مانند ممنوعیت در صادرات و یا کم شدن میزان انرژی مصرفی برای واحد‌های فولادساز و صنایع پایین دستی آن‌ها بر روند بازار و قیمت محصولات نیز اثرات مستقیمی دارد. به نظر می‌رسد دولت جدید باید درخصوص تصمیمات لحظه‌ای و دستورات خلق الساعه‌ای که در دولت دوازدهم برای صنعت فولاد گرفته می‌شد تدبیری بیاندیشد. در غیر این صورت و ادامه روند سیاست‌های قبلی وزارت صمت می‌تواند به ضرر تولیدکننده فولاد و در نهایت مصرف کننده نهایی تمام شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده