تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۵
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۲۲۴۶۱۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
این فولادساز با سبدی از ۶ محصول آمد؛

ذوب آهن و جبران یک هفته بدور از انتظار ...

‌می‌متالز - در مجموع میزان عرضه‌ها، ذوب آهن اصفهان ۴۸ هزار و ۶۲۶ تن انواع سبد کالا را راهی بورس کالا کرد و ۶۳۲ میلیارد و ۸۶ میلیون تومان درآمد نیز بدست آورد.

به گزارش می‌متالز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان علارغم آنکه در آخرین هفته مردادماه عرضه‌ای را به ثبت نرساند، اما عملکرد هفته نخست شهریور نوید فروش قابل توجهی را داد که نمونه آن، در مردادماه مشاهده نشد.

ذوب آهن و جبران یک هفته بدور از انتظار ...

در مجموع میزان عرضه‌ها، ذوب آهن اصفهان ۴۸ هزار و ۶۲۶ تن انواع سبد کالا را راهی بورس کالا کرد و ۶۳۲ میلیارد و ۸۶ میلیون تومان درآمد نیز بدست آورد.

ذوب آهن و جبران یک هفته بدور از انتظار ...

تیرآهن

با نگاهی به سبد تیرآهن عرضه شده در بورس‌کالا یعنی «تیرآهن ۱۴ و ۱۶» و «تیرآهن بال پهن ۱۴،۱۶» می‌توان به این نکته رسید که حجم تقاضای ۱۰ هزار و ۸۷۹ تنی را مقابل خود دید و معامله این سبد کالایی تنها به ۳ هزار و ۹۱۰ تن رسید و ارزش نقدی آن نیز ۵۹ میلیارد و ۶۴۲ میلیون رسید.

ریل راه آهن

با نگاهی به دیگر کالا در سبد این شرکت فولادی باید به بخش ریل اشاره داشت که تمام ۵۰۰ تن عرضه این کارخانه، به مرحله معامله منتهی شد و درآمدزایی این بخش نیز بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان شد.

سبد میلگرد مخلوط

حجم معامله سبد تیرآهن مخلوط و البته سبد میلگرد کلاف نیز در مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۰ تن عرضه را به خود دید و رقم فوق العاده بیش از ۳۵ هزارتنی را تجربه کرد تا شاید یک هفته پس از تعطیلات مشتریان دست پر بازگردند اما؛ حجم معامله ۱۸ هزار و ۷۵۰ تنی حاکی از آن بوده که ذوب به اهداف خود در بورس کالا رسید و بیشتر این سبد کالایی را به فروش رساند تا رقمی معادل ۲۸۶ میلیارد و ۳۶۱ میلیون درآمد کسب کرد.

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به ۱۷ هزار و ۶۱۸ تن معامله سبد تیرآهن مخلوط نیز اشاره‌ای داشت که معادل ۲۶۷ میلیارد ۴۸۲ میلیون تومان برای بزرگ‌ترین کارخانه ذوب کشور، درآمدزایی کرد.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده