تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۴
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۲۲۴۸۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مدارک لازم برای دریافت تاییدیه انتظامی عابربانک‌های خودگردان

‌می‌متالز - به دلیل ضرورت اخذ تاییدیه انتظامی و تحقق الزامات بانک مرکزی در بهره برداری امن ازدستگاه‌های عابربانک برون شعبه‌ای لازم است پذیرندگان دستگاه‌های خودگردان بانک انصار سابق برای اخذ مجوز امنیتی اقدام کنند.

به گزارش می‌متالز، ارتباط دستگاه‌های تحت مالکیت این دسته از پذیرندگان درصورت عدم اخذ مجوز‌های امنیتی لازم، با سوئیچ بانک قطع خواهد شد. براین اساس، با توجه به اعلام شرایط و فرایند مربوطه برای اخذ مجوز امنیتی دستگاه‌های مذکور، لازم است تا پذیرندگان پس از دریافت پیامک به نزدیکترین شعبه بانک سپه برای انجام فرآیند تاییدیه انتظامی مراجعه کنند.

بنابر این گزارش، پذیرندگان پس از مراجعه به شعب بانک، باید اوراق مربوط به تاییدیه انتظامی که توسط شعب در اختیارشان قرار می‌گیرد را تکمیل و تحویل دهند. براساس همین گزارش، واریز هزینه کارشناسی صدور تاییدیه انتظامی (۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال بابت تاییدیه مکانی) به شماره حساب (۲۵۰‏/۶۲۸۷۴۷۰‏/۲۷‏/۳۰۰۱) شماره شبا: (۴۶۰۶۰۰۳۰۰۱۰۲۷۰۶۲۸۷۴۷۰۲۵۰ IR) نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به نام خدمات منابع پلیس پیشگیری ناجا توسط پذیرنده و ارائه رسید یا رونوشت آن به شعبه، از دیگر گام‌های این فرآیند است.

این گزارش می‌افزاید: پس از دریافت پاسخ از نیروی انتظامی، نتیجه تاییدیه مکانی از سوی بانک سپه به پذیرندگان اطلاع رسانی خواهد شد، بنابراین پذیرندگانی که تاییدیه مکانی را دریافت کرده اند، باید نسبت به واریز هزینه کارشناسی صدور تاییدیه انتظامی (۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال بابت تاییدیه نهایی) به شماره حساب (۲۵۰‏/۶۲۸۷۴۷۰‏/۲۷‏/۳۰۰۱) شماره شبا: (۴۶۰۶۰۰۳۰۰۱۰۲۷۰۶۲۸۷۴۷۰۲۵۰ IR) نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به نام خدمات منابع پلیس پیشگیری ناجا و ارائه رسید یا رونوشت آن به شعبه اقدام کنند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده