تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۵
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۲۷۹۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
داودی خبر داد:

کمک مالی بانک سپه به ساخت جاده سراب - نیر

‌می‌متالز - نماینده مردم سراب در مجلس گفت: از سراب به سمت نیر جاده‌ای به سرعت در حال ساخت است و تصمیم گرفته شد بانک سپه ۱۱۸ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه به وزارت راه و شهرسازی به صورت وام کمک مالی کند.

به گزارش می‌متالز، یوسف داودی نماینده مردم سراب و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای دریافت بودجه برای شهرستان سراب، در خصوص جاده سراب به اردبیل همچنین دایر کردن سینما اظهار کرد: این اواخر فرصتی پیش آمد که بتوانیم برای پروژه‌های مهم شهرستان سراب بودجه‌هایی را دریافت کنیم.

وی افزود: در همین راستا، ۴ میلیارد تومان برای ساختمان اداره راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شد؛ چرا که ما در شهرستان سراب ساختمان مستقلی برای راهنمایی و رانندگی نداریم، ۳.۵ میلیارد تومان برای سینما، ۲ و ۵ میلیارد تومان هم برای ساختمان بهزیستی، ۴.۵ میلیارد تومان بودجه برای رفع مشکلات پادگان سراب و ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای گارد ریل و علائم راهنمایی و رانندگی جاده سراب به بستان‌آباد که حدود ۱۱ کیلومتر از آن مسیر در مراحل آخر قرار دارد، بودجه تخصیص داده شد که بخشی از آن نقدی و بخشی به‌صورت اوراق بود. همچنین ما حدود ۹ و ۱۰ میلیارد تومان هم بودجه برای آن مسیر دریافت کرده‌ایم که ۱۰ میلیارد آن به‌صورت نقدی و برای تأمین قیر موردنیاز آن ۱۱ کیلومتر است که توانستیم با آن بودجه حدود ۵۰۰ تن قیر از طریق وزارت راه را تأمین کنیم تا جاده بتواند زیر بار ترافیکی برود و مردم عزیز شهرستان سراب به‌راحتی از این مسیر استفاده کنند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: علاوه بر آن حدود ۷۰ الی ۸۰ روستای شهرستان طی زلزله سال ۹۸ دچار آسیب جدی شده بود که بودجه‌هایی هم برای درست کردن زیرساخت‌های روستا‌ها به تصویب رسید. امیدواریم که همه این‌ها باعث شود که ما شاهد پیشرفت‌های خوبی در شهرستان سراب شویم.

نماینده مردم سراب در مجلس بیان کرد: لازم به ذکر است که از سراب به سمت نیر هم جاده‌ای به‌سرعت در حال ساخت است و تصمیم گرفته شد بانک سپه ۱۱۸ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه به وزارت راه و شهرسازی به‌صورت وام کمک مالی کند که جا دارد من از مسوولین زحمتکش بانک سپه بابت این کمک مالی تشکری ویژه بکنم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده