تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۲۲۴۸۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کمک ۷.۵ هزار میلیارد ریالی اموال تملیکی به تولید و بیمارستان‌ها

‌می‌متالز - مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران گفت: از سال قبل تا پایان مرداد امسال، ۷ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال کالای متروکه از طریق اعاده به چرخه تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها بازگردانده شد.

به گزارش می‌متالز، به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، رضا بهرامی مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران اظهار کرد: در جهت جهش تولید و رونق اقتصادی کشور و کمک به مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بیش از دو هزار فقره پرونده کالا‌های متروکه به شرکت‌های تولیدی، صنعتی و مجموعه‌های بیمارستانی اعاده شده است.

وی افزود: این مجموعه توانسته با هماهنگی‌های مستمر با گمرکات، از سال گذشته تا پایان مرداد ماه سال جاری معادل ۲۱۷۹ فقره پرونده کالای متروکه به ارزش ۷ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال را به چرخه تولید و چرخه تامین تجهیزات پزشکی بازگرداند.

بهرامی عنوان کرد: از مجموع ۲۱۷۹ پرونده تعیین تکلیف شده، ۱۸۲۴ فقره پرونده از آن به ارزش هزار و ۵۷ میلیارد ریال مربوط به سال ۱۳۹۹ و ۳۵۵ فقره پرونده دیگر به ارزش یک هزار و ۵۱۷ میلیارد ریال مربوط به ۵ماهه نخست سال جاری بود.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران تصریح کرد: کالا‌های اعاده شده عمدتا شامل ابزار آلات صنعتی، کارگاهی، قطعات خودرو‌های سبک و سنگین، تجهیزات ساختمانی، پروفیل و تجهیزات بیمارستانی بود که در راستای رفع نیاز‌های داخلی اعاده شد.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده