تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۰۸
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۲۲۴۸۶۸
سرویس خبر : اجتماعی

پرداخت وام به بازنشستگان و مستمری‌بگیران + مبلغ و جزئیات

‌می‌متالز - بانک رفاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای تأمین اموال، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.

به گزارش می‌متالز، براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، طرح کرامت بانک رفاه کارگران تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شد.

مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی خود حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری

علی خدامی، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با هماهنگی بانک عامل، سومین نوبت وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق امروز (یکشنبه ۷شهریور ۱۴۰۰) به حساب ۲۳ هزار و ۶۵۰ نفر از مشمولان واریز خواهد شد.

گفتنی است؛ ثبت نام اینترنتی این مرحله از وام ضروری به مبلغ ۱۰میلیون تومان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی انجام و ۱۲۹ هزار و ۷۵۰ نفر واجد شرایط دریافت این نوع تسهیلات شدند.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده