تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۹
بازدید: ۳۱۲
کد خبر: ۲۲۴۹۳۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

اعلام شرایط فروش فوق‌العاده محصولات سایپا

‌می‌متالز - طرح فروش فوق‌العاده محصولات شرکت سایپا از سه‌شنبه ۹شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، شرکت سایپا در نظر دارد طرح جدید فروش فوری محصولات خود را ویژه شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز کند. طرح فروش فوق‌العاده برخی از محصولات شرکت سایپا از روز سه‌شنبه ۹شهریورماه شروع می‌شود.

متقاضیان از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۹شهریورماه به مدت ۳ روز به صورت شبانه روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش فروش یک‌ساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

۱- محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد. هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران‌خودرو است.

۲- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۴۱ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم است.

۳- امکان صلح خرید انصرافی و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

۴- متقاضی طی ۱۱ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.

۵- امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو میسر نیست.

۶- متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۷ سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

۷- شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌گردد الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست) شماره شبا تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

۸- شماره تلفن همراه اعلام شده میبایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

۹- کدپستی متقاضی ثبتنام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.

۱۱- مشتریان محترم باید پس از کارکرد ۴۰۰۰ کیلومتر و حداکثر ۲ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال می‌گردد.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده