تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۳
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۲۲۵۰۳۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جریمه ۴۶ میلیارد ریالی برای یک کارخانه سیمان گرانفروش در همدان اعمال شد

‌می‌متالز - مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: یک کارخانه سیمان در همدان به علت گرانفروشی ۴۶ میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش می‌متالز، داریوش جودکی در همدان اظهار داشت: این کارخانه متخلف در هر تن سیمان ۵۰۰ هزار ریال گرانفروشی کرده بود که در تعزیرات حکومتی همدان محکوم شد.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش سازمان صمت همدان مبنی بر گرانفروشی یک واحد تولیدی سیمان مشخص شد از تاریخ ۲۲ فروردین امسال بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به افزایش قیمت سیمان پاکتی به میزان هرتن ۵۰۰ هزار ریال کرده که این کار افزایش نرخ سیمان در بازار مصرف واخلال در نظام عرضه این محصول را به همراه داشته است.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: شعبه هیات بدوی این اداره کل اتهام یاد شده را محرز تشخیص و این واحد را به پرداخت مبلغ ۴۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که پس از تایید رای در شعبه تجدید نظر استان پرونده هم اکنون در اجرای احکام ادراه کل در حال اجرا است.

جودکی گفت: پل ارتباطی ما و مردم برای طرح شکایات و گزارشات از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده