تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۴
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۲۲۵۳۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رایتل تا پایان سال بورسی می‌شود

‌می‌متالز - معاون امور هلدینگ‌های شستا با اعلام اصلاح ساختار سرمایه رایتل و ادغام برخی شرکت‌ها، وعده عرضه اولیه این اپراتور تلفن همراه تا پایان سال جاری داد.

به گزارش می‌متالز، سعید کاردار در حاشیه بازدید از شرکت رایتل گفت: شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان هلدینگ ارتباطات شستا، یکی از سه اپراتور تلفن همراه ایران بوده و شستا به عنوان سهامدار ۱۰۰ درصدی رایتل در نظر دارد با عرضه شرکت‌ها در بورس، گامی در راستای افزایش شفافیت شرکت‌ها و بهبود جریان نقدینگی بردارد

وی افزود: از اهداف سال گذشته مدیران شستا و رایتل، بسترسازی و انجام اقداماتی برای حضور در بورس شرکت در سال جاری بوده که با اصلاح ساختار سرمایه، ادغام برخی شرکت‌ها و دیگر اقدامات این موضوع صورت پذیرفته و با عقد قرارداد با کارگزاری صبا تأمین، فرآیند بورسی شدن شرکت در حال انجام است.

کاردار ادامه داد: انتظار می‌رود تا پایان سال با عرضه سهام رایتل، بتوان بخشی از مردم و مشترکین را به عنوان سهامدار این شرکت دید.

براساس این گزارش، مجید صدری مدیرعامل اسبق این شرکت در سال ۹۶ و طی چند نوبت وعده عرضه اولیه سهام رایتل در بورس و عرضه به سرمایه گذاران خارجی داده بود.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده