تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۱۳
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۲۲۵۴۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

پخش زنده سمینار «چالش برق در زنجیره فولاد»

‌می‌متالز - دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به این‌که تأمین پایدار برق صنایع فولاد یکی از حیاتی‌های‌ترین نیاز‌های این صنعت در حال حاضر است، گفت: سمینار «چالش برق در زنجیره فولاد» با حضور شرکت‌های فولادی و معدنی، وزارت صمت و نیرو و تشکل‌های تخصصی حوزه برق و انرژی روز ۱۴ شهریور از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، سید رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن فولاد در مورد موضوعات کلیدی این سمینار گفت: این سمینار «به‌صورت زنده» برای فعالان صنعت فولاد و برق، کارشناسان و سایر علاقه‌مندان پخش می‌شود.

وی گفت: در این سمینار ضمن سخنرانی‌ها و پنل‌های تخصصی، تمام ابعاد تأمین پایدار برق تولیدکنندگان زنجیره فولاد در این سمینار بررسی می‌شود.

وی افزود: با توجه به ترکیب حاضران در این سمینار از مدیران وزارت صمت و نیرو تا شرکت‌های معدنی، فولادی، نیروگاهی و تشکل‌های تخصصی حوزه برق و انرژی، راهکار‌های عملی برای رفع چالش برق و ابعاد سرمایه‌گذاری در این حوزه ارائه می‌شود.

دبیر انجمن فولاد عنوان کرد: سمینار تخصصی «چالش برق در زنجیره فولاد» به‌صورت زنده از آپارات و اینستاگرام چیلان و انجمن فولاد پخش می‌شود و «لینک ورود رایگان به سمینار»، یک روز قبل از برگزاری سمینار یعنی روز شنبه ۱۳ شهریورماه از طریق وب‌سایت چیلان و انجمن فولاد و سایر شبکه‌های اجتماعی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

منبع: پایگاه خبری – تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده