تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۲
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۲۲۵۵۸۷

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۳شهریور

‌می‌متالز - قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش می‌متالز، در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌های موبایل که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

گلکسی S۲۱ FE بدون درگاه کارت حافظه و شارژر درون جعبه از راه می‌رسد

مدت‌هاست در شایعات گفته می‌شود که عرضه گلکسی S۲۱ FE به خاطر بحران کمبود تراشه با تاخیر روبرو شده، اما حالا دفترچه راهنمای این دستگاه فاش شده که ضمن ارائه اطلاعات درباره برخی مشخصات، می‌توانیم به عرضه‌اش در هفته‌های آینده امیدوار باشیم.

پیش‌تر شایعه شده بود که گلکسی S۲۱ FE درگاه کارت حافظه microSD ندارد، اما مرجع چینی TENAA در ماه ژوئیه این شایعه را رد کرد. حالا اطلاعات دفترچه راهنمای این تلفن هوشمند گزارش اول را تایید کرده و از فقدان این درگاه در گلکسی S۲۱ FE خبر داده است. البته این تفاوت در گزارش‌ها می‌تواند مربوط به تفاوت در مدل‌های جغرافیایی باشد. به عبارت دیگر، مدل چینی این گوشی احتمالا کارت حافظه می‌پذیرد، ولی سایر مدل‌ها ممکن است چنین قابلیتی نداشته باشند.

نکته بعدی درباره گلکسی S۲۱ FE که این دفترچه راهنما آن را فاش کرده، عدم وجود شارژر در جعبه و جک هدفون روی خود این گوشی است. حذف جک هدفون با توجه به وضعیت پرچمداران اخیر سامسونگ اتفاق عجیبی نیست، اما این شرکت تاکنون در بسیاری از محصولات خود شارژر را به دست کاربران می‌رساند.

این گوشی هوشمند احتمالا از فناوری‌های شارژ بی‌سیم، شارژ بی‌سیم معکوس، سامسونگ Pay، وایرلس DeX و دالبی اتموس بهره خواهد برد. انتظار داریم نسخه FE گلکسی اس ۲۱ در برخی بازار‌ها با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و در بقیه بازار‌ها با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ از راه برسد. این گوشی ۶ یا ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۳شهریور

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۳شهریور

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۳شهریور

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۳شهریور

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده