تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۶
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۲۲۶۰۲۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

متوسط اجاره مسکن در کرج / مناطق ارزان و گران قیمت کرج برای اجاره‌نشینی

‌می‌متالز - بنا بر قیمت مسکن دراستان البرز و شهر کرج، فهرستی از متوسط اجاره ماهانه آپارتمان مسکونی در برخی از مناطق کرج و حومه به دست آمده است.

به گزارش می‌متالز، با توجه به آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت مسکن در کرج و حومه لیستی از متوسط قیمت اجاره مسکن در برخی از مناطق کرج و حومه به دست آمده است.

بر اساس اطلاعات موجود در جدول زیر، متوسط اجاره مسکن در منطقه محمدشهر ۲٫۹ میلیون تومان ثبت شده است که از مناطق ارزان کرج برای اجاره‌نشینی است. مارلیک با اجاره ماهانه ۳٫۶ میلیون تومان در کنار مناطق منظریه و شاهین ویلا با اجاره ماهانه در محدوده چهار میلیون تومان از دیگر مناطق ارزان کرج هستند.

متوسط اجاره مسکن در فردیس ۵٫۴ میلون تومان، شهر جدید اندیشه و گلشهر ۴٫۶ میلیون تومان و در محله باغستان ۵٫۹ میلیون تومان برای یک آپارتمان ۸۰ متری ثبت شده است.

شهرک بنفشه و فاز چهار مهرشهر با متوسط اجاره ۶٫۹ میلیون تومان، دهقان ویلا و فاز سوم مهرشهر با نرخ اجاره هفت میلیون تومان ماهانه اعلام شده است.

با توجه به قیمت مسکن کرج و داده‌های جدول زیر، در بین مناطق جدول مهرویلا با متوسط اجاره ۷٫۶میلیون تومان نرخ اجاره گران‌تری را برای اجاره ماهانه یک آپارتمان ۸۰ متری دارد.

در جدول زیر متوسط اجاره ماهانه در برخی از مناطق کرج را بر اساس آگهی‌های نیازمندی‌های دیوار مشاهده می‌کنید. (دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر کرج و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.) (قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

متوسط اجاره مسکن در کرج / مناطق ارزان و گران قیمت کرج برای اجاره‌نشینی

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده