تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۹
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۲۲۶۴۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارز دیجیتال سولانا رکوردشکنی کرد / بازدهی هفتگی سولانا چقدر شد؟

‌می‌متالز - ارز دیجیتال سولانا همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۳۲ درصدی را ثبت کرده و بازدهی هفتگی خود را به ۷۱ درصد رسانده است.

به گزارش می‌متالز، ارز دیجیتال سولانا همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۳۵ درصدی را ثبت کرده و بازدهی هفتگی خود را به ۷۱ درصد رسانده است.

سولانا که با ارزش بازار بالای ۵۵ میلیارد دلاری در رتبه هفتم مارکت‌کپ قرار دارد در حال حاضر در محدوده ۱۹۱ دلاری در حال معامله است.

ارز دیجیتال سولانا رکوردشکنی کرد / بازدهی هفتگی سولانا چقدر شد؟

این یک رشد تاریخی برای این شبکه محسوب می‌شود که در این هفته سقف تاریخی ۱۵۰ دلاری خود را شکست. پس از اینکه در اواسط آگوست سولانا وارد ۱۰ ارز برتر بازار شد، به روند صعودی خود ادامه داد و جایگاه دوج‌کوین را در رتبه هفتم گرفت.

سولانا که به دلیل سرعت بالای تراکنش، به عنوان قاتل اتریوم شناخته می‌شود، سرعت تراکنشی ۶۰۰۰ برابری نسبت به اتریوم و ۴۰ برابری نسبت به ویزا دارد. این شبکه همچنین از NFT‌ها هم پشتیبانی می‌کند به طوری که در از زمان راه اندازی یک مجموعه NFT در اواسط اگوست ۱۰۰۰ توکن غیرقابل معاوضه را در ۸ دقیقه به فروش رساند.

بن کازلین، سرپرست گروه تحقیقات بازار AAX در مصاحبه با خبرگزاری فورکست اعلام کرده بود که اگر چه توکن‌های تحت پشتیبانی سولانا عملکرد خیره‌کننده‌ای داشتند، اما پیش‌بینی قیمت بلندمدت برای این توکن‌ها کار بسیار سختی است.

کازلین همچنین معتقد است که آلت‌کوین‌های دیگر بتوانند به عنوان رقیبی برای اتریوم خودشان را مطرح کنند. او می‌گوید بحث رقابت با اتریوم نیست، بلکه موضوع رونق پلتفرم‌های قرارداد هوشمند در بازار رمزارزهاست.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده