به گزارش میمتالز، محسن دارابی با بیان مطالب فوق افزود: ۲ هزار و ۶۷۸ مورد از گزارشهای مردمی به صورت تلفنی، ۳۴ مورد حضوری و ۲۷۶ مورد نیز به صورت کتبی ثبت و توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت که از در این خصوص تعداد ۵۳۰ پرونده تخلف تشکیل و برای پی گیری و صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان داشت: ثبت انواع شکایات در خصوص میوه، خبازی، محصولات لبنی، اقلام تنظیم بازار، رب گوجه فرنگی، و پارکینگ، نمایندگیهای خودرو و کابینت سازان بیشترین سهم را در بخش شکایات کالا و خدمات به خود اختصاص داده است.
دارابی سامانه ۱۲۴ را برای دریافت و رسیدگی به شکایت ها، انتقاد و پیشنهادهای مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در سریعترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.
منبع: شاتانیوز