تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۱
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۲۲۷۳۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس اتاق اصناف زنجان:

تامین نیاز سیمان زنجان در اولویت است / تولید روزانه ۴ هزار تن

‌می‌متالز - موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه تامین نیاز سیمان استان در اولویت است، گفت: ابتدا باید نیاز برطرف شود و اگر به اشباع رسید به سایر استان‌ها صادر خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، سیدمحمود موسوی گفت: در حال حاضر دو کارخانه سیمان در زنجان فعالیت می‌کنند و میزان ظرفیت تولید سیمان در استان روزانه بیش از چهار هزار تن است.

وی اظهار کرد: نیاز سیمان استان در شرایط عادی بیش از یک هزار و ۸۰۰ تن است و با فعال شدن فعالیت این دو کارخانه ساخت و ساز‌ها هم در استان آغاز شده است.

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه تامین نیاز سیمان استان در اولویت است، گفت: ابتدا باید نیاز سیمان استان برطرف شود و اگر به اشباع رسید به سایر استان‌ها ارسال خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه تعطیلی واحد‌های سیمان تبعات زیادی را در بازار داشته و باعث افزایش قیمت سیمان شده بود، تاکید کرد: خوشبختانه با فعالیت دو کارخانه کارخانه سیمان زنجان و خمسه، سیمان به واحد‌های مصالح فروش به اندازه کافی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه با کسانی که درصدد اخلال در بازار سیمان هستند به جد باید برخورد می‌شود و کسی حق ندارد از وضعیت موجود بازار سیمان سوءاستفاده کند، گفت: استان زنجان در حال حاضر در خصوص تامین سیمان مشکلی ندارد.

منبع: تحلیل بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده