تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۲۶۵۶۴۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سیمان زنجان به‌عنوان واحد نمونه صنعتی کشور معرفی شد

‌می‌متالز - در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن با اهدای تندیس و لوح یادبود از شرکت سیمان زنجان تحت عنوان واحد نمونه صنعتی کشور تجلیل بعمل آمد.

به گزارش می‌متالز، با حضور ریاست جمهور، وزرای صمت و اقتصاد و رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مراسم تجلیل از واحد‌های نمونه صنعتی در محل سالن اجلاس سران برگزار و سیمان زنجان برای اولین بار موفق به کسب این افتخار گردید.

مدیرعامل سیمان زنجان در حاشیه این همایش در خصوص کسب این افتخار عنوان داشت: کسب این رتبه به واسطه تلاش گسترده، همدلی و همراهی کلیه سطوح سازمانی از مدیران و سهامداران تا بدنه اجرایی و پرسنل محقق شده و جای امیدواری است که اقدامات مهم اثربخش صورت گرفته در سیمان زنجان در سال‌های اخیر، نقش این بنگاه اقتصادی استان را در توسعه پایدار، رونق اقتصادی، تولید مستمر، حفظ و ایجاد اشتغال؛ پررنگ تراز همیشه تبیین نماید.

علی اکبر قرائت افزود: به لطف پروردگار با برنامه‌ریزی، آینده نگری و اقدامات مهمی که از گذشته تاکنون در سیمان زنجان صورت گرفته، این شرکت تولید مستمر خود را با حفظ کیفیت، تنوع محصول و رفع انواع نیاز‌های خاص و استراتژیک سیمان کشور روانه بازار مصرف خواهد نمود.

سیمان زنجان به‌عنوان واحد نمونه صنعتی کشور معرفی شد

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده