تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۵۲
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۲۲۷۵۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مهم برای دارندگان ریپل / ریپل ارز پرداخت می‌شود؟

می متالز - اگرچه ارز دیجیتال ریپل در ایالات متحده آمریکا تحت نظر کمسیون بورس و اوراق بهادار قرار دارد، اما اخبار حاکی از آن است که یک کمپانی به نام SBI واقع در ژاپن قرار است ریپل را به عنوان ارز پرداخت و وسیله مبادله بپذیرد.

به گزارش می متالز، قبلا هم صرافی taotao ارز دیجیتال ریپل را به عنوان ارز پرداخت تراکنشات استفاده می‌کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یک شرکت ژاپنی به نام SBI HOLDING صرافی TAOTAO را خریداری کرده و قرار است پلتفرم معامله‌گری خود را با استفاده از این صرافی راه‌اندازی کند.

طبق بیانیه رسمی این شرکت خرید این صرافی کمک می‌کند تا این شرکت خدمات بهتری در رابطه با ارز‌های دیجیتال به مشتریان خود ارائه دهد.

صرافی که خریداری شده قرار است مرکزی برای راه‌اندازی پلتفرم معاله‌گری و حرفه‌ای شرکت ما باشد.

ارز دیجیتال ریپل در یک ماه گذشته تغییر چندانی نداشته و بین محدوده یک دلار تا ۱/۴۰ دلار نوسان کرده است. این ارز به دلیل شکایات کمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا محبوبیت خود را از دست داد، اما توانست در دادگاه پیروز شود و حالا پذیرش این ارز در صرافی‌ها و شرکت‌ها به شدت بیشتر شده و صرافی‌هایی که بعد از شکایت از ریپل معاملات این ارز را متوقف کردند دوباره ریپا معامله می‌کنند.

این ارز در رتبه ششم مارکت‌کپ قرار دارد و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند پروژه این ارز جزو پروژه‌های برتر بازار رمزارز‌ها است.

این تحلیل صرفا ترجمه‌ای از تحلیل‌های خارجی است و ما هیچ توصیه‌ای مبنی بر خرید و فروش بر اساس آن نمی‌کنیم.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده