تاریخ: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۶
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۲۲۹۰۸۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
ورق گرم به مدار فروش بازگشت؛

فولاد مبارکه با ۴ محصول ۸۴۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد

‌می‌متالز - میزان درآمدزایی فولاد مبارکه اصفهان در این هفته بالغ‌بر یک هزار و ۶۸۷ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان بالغ شد.

به گزارش می‌متالز، فولاد مبارکه اصفهان در هفته منتهی به ۲ مهرماه با سبد کالایی «ورق سرد خودرو»، «ورق سرد لوازم‌خانگی» و «تختال SM» با مجموع حجم عرضه ۸۱ هزار تن کالا گام به رینگ نقره‌ای بازار سرمایه گذاشت و اتفاقاً تمام محصولات خود را به فروش رساند.

میزان درآمدزایی فولاد مبارکه اصفهان در این هفته بالغ‌بر یک هزار و ۶۸۷ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان بالغ شد.

ورق سرد خودرو

در هفته گذشته فولاد اصفهان در رینگ معاملات بورس کالا با عرضه ۴۷ هزار تنی ورق سرد به دیدار خریداران آمد و اتفاقاً مشتریان نیز در دو نوبت استقبال خوبی از این کالا نشان دادند و تمام عرضه‌ها را خریداری کردند تا این فولادساز اصفهانی یک هزار و ۶۱ میلیارد تومان درآمد را در جیب خود ببیند.

فولاد مبارکه با ۴ محصول ۸۴۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد

ورق سرد لوازم‌خانگی

این فولادساز اصفهانی از سوی دیگر با ورق سرد لوازم‌خانگی گام به رینگ معاملات بازار گذاشت و استقبال خریداران از این کالا نیز قابل‌تأمل بود.

در این هفته فولاد مبارکه اصفهان باعرضه ۱۴ هزار تنی ورق سرد لوازم‌خانگی به استقبال مشتریان آمده بود و تمام درخواست‌های مشتریان را هم پاسخ مثبت داد تا درآمد حاصل از مجموع فروش به ۳۱۶ میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان بالغ شود.

فولاد مبارکه با ۴ محصول ۸۴۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد

تختال SM

تختال این غول فولادسازی خاورمیانه نیز با ۲۰ هزار تن عرضه همراه بود و خریداران نیز در دو نوبت تمام عرضه‌ها را به‌صورت سلف خریداری کردند و درمجموع درآمدی بالغ‌بر ۳۱۰ میلیارد تومان به دست آمد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده