به گزارش میمتالز، این گزارش از زمان تصدی دکتر علی جباری به سمت مدیریت عامل شرکت بیمه رازی تنظیم و تهیه شده است و شامل ۸ بخش: تدوین استراتژی، رسانه، فضای مجازی، تبلیغات، مراسمها، مرکز ارتباط با مشتریان، امور بین الملل و کسب افتخارات روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی میباشد.
روابط عمومی بیمه رازی در حالی توانسته آمار اخبار منتشر شده مربوط به این بنگاه بزرگ اقتصادی در رسانهها را طی نیمه نخست امسال بیش از ۱۷۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد که هزینه صرف شده برای این مهم، تنها ۴ درصد رقم هزینه شده در مدت مشابه طی سال گذشته است.
همچنین بر اساس این گزارش ارزیابیهای صورت گرفته حاکی از آن است که تولید اخبار و محتوای رسانهای مرتبط با این شرکت در رسانههای عمومی نیز طی شش ماه نخست سال جاری، ۱۸۰۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
تولید بیش از ۵۰۰ گزارش، خبر و محتوای رسانهای در این مدت، باعث شده است که عملکرد بیمه رازی در رسانههای دیداری و شنیداری به خوبی بازتاب داشته باشد. بررسیها حاکی از آن است که در شش ماه گذشته این شرکت در رسانههای مکتوب و مجازی بیش از ۳۸۰ میلیون بار دیده شده است که این رکوردی جدید در صنعت بیمه محسوب میشود.
راه اندازی استودیو خبر بیمه رازی بعنوان مجموعه حرفهای تولید اخبار و محتوا و مکانی اختصاصی برای خبرنگاران حوزه بیمه، ایجاد تلوزیون رازی که همه محتواهای چند رسانهای تولیدی در آن تجمیع شده است، صفر شدن اخبار منفی با برگزاری نشستهای رسانهای پیاپی، انتشار دو شماره ماهنامه هوشمند و ۶۰ شماره روزنامه رازی و انعکاس اخبار و رویدادهای شرکت در آن به صورت چند رسانهای از دیگر اقدامات روابط عمومی شرکت در دوره جدید فعالیت است.
فضای مجازی نیز پذیرای حجم زیادی از محتواهای رسانهای تولید شده از سوی بیمه رازی بوده است به طوریکه اکنون صفحه اینستاگرام بیمه رازی پرمخاطبترین صفحه صنعت بیمه است و بدیهی است که برگزاری ۵۰ نشست آنلاین و مستمر در صفحه این پلتفرم، سه شنبههای پاسخگویی و جشن ضیافت نور تاثیر بسزایی در این دستاورد داشته است.
در حال حاضر صفحه اینستاگرام بیمه رازی بیش از ۳۰ هزار نفر و کانال تلگرام شرکت بیش از ۲۰ هزار نفر دنبال کننده دارند در حالیکه پیش از این تعداد اعضاء به زحمت به چهار هزار نفر میرسید.
در این حال انجام اقدامات فوق و همچنین استفاده از پتانسیل مجری باسابقه و شناخته شده رسانه ملی، محمد رضا حیاتی در ایجاد یک رویداد چالشی میان مخاطبان، تولید استیکرهای منقوش به لوگوی بیمه رازی و نیز تهیه و انتشار بیش از ۱۵۰ کلیپ و محتوای ویدئویی و تولید بیش از ۲۰۰ عنوان پوستر و محتوای گرافیکی در طرحهای مناسبتی و طرحهای بیمهای، طراحی و چاپ ۵ عنوان جنرال کاتالوگ دو زبانه و هوشمند تنها با ۴ درصد هزینههای سال گذشته، گام بزرگی در راستای پیاده سازی اهداف استراتژیک بیمه رازی به شمار میآیند.
برگزاری هجدهمین سالگرد بیمه رازی در آسایشگاه ثارالله جانبازان تهران با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نیز اقدامی مبتکرانه محسوب شده و نشان از اعتقاد راستین ایشان به ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی دارد.
تهیه دو تمبر اختصاصی مناسبتی بیمه رازی، طراحی بیمه هنرمندان، اصحاب رسانه و مدال آوران المپیک از دیگر اقدامات ابتکاری روابط عمومی بیمه رازی میباشند.
راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان و تعریف شماره ۴ رقمی ۸۲۸۷ با پاسخگویی شبانه روزی با ابزارهای نوین نظرسنجی به صورت برخط و سامانه پیامکی از دیگر اقدامات این مدیریت است که رضایتمندی مشتریان را در پی داشته است.
روابط عمومی بیمه رازی در مدت تصدی مدیرعاملی دکتر علی جباری و با حضور دکتر ناصرالدین اسلامی فرد توانسته است عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه را از آن خود کند و تقدیرنامه عملکرد از رییس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان کسب نماید.
روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در شش ماهه نخست فعالیت خود، حضوری پرشور در صنعت بیمه داشته و رکوردهای جدیدی در این صنعت اثر گذار به ثبت رسانده است. باید دید در شش ماهه دوم چه برنامهای را برای رشد و تعالی این شرکت خوشنام پیاده خواهد کرد.
منبع: خبرگزاری تسنیم