تاریخ: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۳۶
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۲۹۳۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۴

‌می‌متالز - مروز سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های داروسازی کاسپین تامین، قند شیروان قوچان و بجنورد و آ س پ در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲ هزار و ۶۰۱ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۲۴ هزار و ۷۱۹ واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۵ میلیارد و ۵۸۲ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۶ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۸ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه صنعتی ملی، پارس الکتریک و معدنی دماوند بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله ۲ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ورقه به‌ارزش ۳۲ هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان در ۶۶۶ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۱ واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۸۰۶ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی کاسپین تامین، قند شیروان قوچان و بجنورد و آ س پ بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و صنایع غذایی مینو شرق بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده