تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۵۶
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۲۲۹۵۳۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
نماینده مردم سیرجان و بردسیر خبر داد؛

۱۵ هزار واحد مسکونی در سیرجان احداث می‌شود

‌می‌متالز - حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: سهمیه ۱۵ هزار واحد مسکونی برای کارکنان شرکت‌های معدنی و صنعتی شهرستان‌های سیرجان و بردسیر پس از اخذ مجوز وزارت راه و شهرسازی و دستور صریح مقام عالی وزارت به این شهرستان‌ها اختصاص یافته است.

به گزارش می‌متالز، شهباز حسن پور در نشست تامین مسکن کارکنان شرکت‌های صنعتی و معدنی استان کرمان که با حضور مهندس حاجی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان و معاونین، مهندس فلاح مدیر عامل شرکت گهر زمین، مهندس بهاالدینی فرماندار سیرجان، معاون فرماندار سیرجان، نماینده شرکت گل گهر برگزار شد، افزود: مقرر شد با تشکیل این نشست راه و شهرسازی نسبت به جانمایی و مکان یابی اماکن مورد نظر طرح اقدام کند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت‌های گل گهر، گهرزمین و توسعه عمران گل گهر با انعقاد تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی، نسبت به احداث شهرک بزرگ صنعتی فولاد شهر در حاشیه شهر سیرجان اقدام نمایند.

احداث شهرک مسکونی فولادی‌های سیرجان موجب خوشحالی کارکنان و تامین مسکن شرکت‌های اغماری، پیمانکاری، مجموعه شرکت‌های صنعتی و معدنی و مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی و دولت دغدغه تامین مسکن مردم را دارند عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون جهش تولید مسکن در ابتدای سال جاری و همچنین ابلاغ ریاست جمهوری به وزارت راه و شهرسازی در عمل تامین مسکن برای مردم کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد