تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۵۶
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۲۲۹۵۳۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
نماینده مردم سیرجان و بردسیر خبر داد؛

۱۵ هزار واحد مسکونی در سیرجان احداث می‌شود

‌می‌متالز - حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: سهمیه ۱۵ هزار واحد مسکونی برای کارکنان شرکت‌های معدنی و صنعتی شهرستان‌های سیرجان و بردسیر پس از اخذ مجوز وزارت راه و شهرسازی و دستور صریح مقام عالی وزارت به این شهرستان‌ها اختصاص یافته است.

به گزارش می‌متالز، شهباز حسن پور در نشست تامین مسکن کارکنان شرکت‌های صنعتی و معدنی استان کرمان که با حضور مهندس حاجی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان و معاونین، مهندس فلاح مدیر عامل شرکت گهر زمین، مهندس بهاالدینی فرماندار سیرجان، معاون فرماندار سیرجان، نماینده شرکت گل گهر برگزار شد، افزود: مقرر شد با تشکیل این نشست راه و شهرسازی نسبت به جانمایی و مکان یابی اماکن مورد نظر طرح اقدام کند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت‌های گل گهر، گهرزمین و توسعه عمران گل گهر با انعقاد تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی، نسبت به احداث شهرک بزرگ صنعتی فولاد شهر در حاشیه شهر سیرجان اقدام نمایند.

احداث شهرک مسکونی فولادی‌های سیرجان موجب خوشحالی کارکنان و تامین مسکن شرکت‌های اغماری، پیمانکاری، مجموعه شرکت‌های صنعتی و معدنی و مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی و دولت دغدغه تامین مسکن مردم را دارند عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون جهش تولید مسکن در ابتدای سال جاری و همچنین ابلاغ ریاست جمهوری به وزارت راه و شهرسازی در عمل تامین مسکن برای مردم کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

عناوین برگزیده