تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۸
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۲۲۹۶۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون اجرایی سازمان بورس خبر داد؛

انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های تابعه بورس در سال ۱۴۰۱

‌می‌متالز - معاون اجرایی سازمان بورس اعلام کرد که در سال ۱۴۰۱ صورت‌های مالی شرکت‌های تابعه را منتشر خواهیم کرد، تا همه با عملکرد شرکت‌ها آشنا شوند.

به گزارش می‌متالز، مصطفی بهشتی سرشت در مراسم رونمایی «سامانه برگزاری آزمون‌های حرفه ای» به مشکلات کهنه این سامانه اشاره کرد و گفت: در دوره جدید مدیریت شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس سعی شده این اشکالات رفع شود.

وی در ادامه افزود: شرکت توسعه مدیریت و آموزش در گذشته به بحث اطلاع رسانی تمرکز داشت که این موضوع دیگر به روابط عمومی واگذار شده و تمرکز اصلی این شرکت روی موضوع آموزش و فرهنگسازی است.

بهشتی با بیان اینکه ما در حوزه آموزش و فرهنگسازی کار‌های نکرده بسیاری داریم، بیان داشت: در حوزه آموزش این شرکت قرار نیست به یک موسسه آموزشی تبدیل شود؛ بلکه ما انتظار داریم این شرکت تنظیم‌گر و تسهیل‌گر این حوزه باشد. البته متولی دوره‌های آموزش، دانشگاه‌ها هستند.

معاون اجرایی سازمان بورس با بیان اینکه می‌خواهیم رابطه سازمان بورس با نهاد‌های مختلف در راستای بهره وری باشد و ما قطعا این سیاست را دنبال می‌کنیم، گفت: مراودات در مجموع سازمان بورس و اوراق بهادار باید در راستای شفافیت باشد.

بهشتی با تاکید بر اینکه ما از شرکت توسعه مدیریت و آموزش انتظار داریم کمک کند تا تجارب مدیریتی در بازار سرمایه به اشتراک گذاشته شود، عنوان کرد: انتظار داریم این شرکت به صورت جدی متولی تور‌های بازار سرمایه باشد تا فعالان با تجربیات سایر کشور‌ها آشنا شوند.

وی در انتها بیان کرد: همانطور که ما در سال ۱۴۰۰ صورت‌های مالی خودمان را منتشر کردیم، در سال ۱۴۰۱ صورت‌های مالی شرکت‌های تابعه را منتشر خواهیم کرد، تا همه با عملکرد شرکت‌ها آشنا شوند تا فضای حرفه‌ای در بازار سرمایه رقم بخورد.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده