تاریخ: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۰۴
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۲۲۹۷۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قبل از معاملات امروز این اخبار را بخوانید

‌می‌متالز - شاخص بورس روز گذشته کمتر از هزار واحد رشد را ثبت کرد و با ۰٫۰۵ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحد قرار گرفت. کدام اخبار در روند بازار امروز موثر است؟

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس روز گذشته کمتر از هزار واحد رشد را ثبت کرد و با ۰٫۰۵ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحد قرار گرفت. کدام اخبار در روند بازار امروز موثر است؟

_ در بازار روز گذشته سکه تمام نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۴ هزار تومان افزایش، ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد. همچنین قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان افزابش یافت.

_ معاون وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه آخرین مصوبه شورای پول و اعتبار درباره اعطای تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومان است، گفت: پیشنهاد داده‌ایم بر اساس حوزه‌های جغرافیایی کشور بیش از ۵۰ تا ۷۰ درصد هزینه ساخت یک واحد مسکونی را بتوان با تسهیلات دریافتی پوشش داد.

_ مصطفی بهشتی‌سرشت عضو هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با انتشار صورت‌های مالی سازمان بورس در سال ۱۴۰۰، این نوید داده می‌شود که در سال ۱۴۰۱ هم صورت‌های مالی شرکت‌های تابعه به صورت شفاف منتشر شود.

مقام مسوول بانک مسکن از ابلاغ مصوبه شورای پول و اعتبار درباره افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم به شعب بانک مسکن در سراسر کشور خبر داد.

بانک آمریکایی گلمن ساکس پیش‌بینی کرد که محدودیت عرضه سبب می‌شود قیمت نفت تا پایان امسال به ۹۰ دلار برای هر بشکه برسد.

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی: اصرار آژانس برای نصب دوربین در مکان‌هایی که در اثر عملیات تروریستی صدمه دیده است، در راستای همان عملیاتی است که علیه ایران صورت گرفته است و ما هرگز آن را نمی‌پذیریم. انتطار آن‌ها در مورد سایت‌هایی که صدمه دیده و در حال بازسازی است و هنوز پرونده قضایی دارند، بی‌اثر خواهد بود.

قیمت دلار در بازار آزاد عصر روز گذشته وارد کانال ۲۸ هزار تومانی شد. همچنین قیمت دلار در صرافی ملی نیز دیروز افزایش داشت و به ۲۷ هزار و ۴۹۱ تومان رسید.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده