تاریخ: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۳
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۲۹۹۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

علی صحرایی استعفا داد

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت بورس تهران ضمن اعلام استعفای خود از این سمت، توضیحاتی در این خصوص داد.

به گزارش می‌متالز، از روز چهارشنبه در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر کشف تعدادی ماینر در بورس اوراق بهادار تهران منتشر شد، بعد از آن روابط عمومی بورس اوراق بهادار تهران این مسأله را رسما و قویاً تکذیب کرد، اما حاشیه‌هایی را برای مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت ایجاد کرده است. در همین راستا امروز خبری مبنی بر برکناری علی صحرایی از مدیریت بورس تهران منتشر گردید.


علی صحرایی استعفا داد


علی صحرایی با تأیید این خبر که از مدیرعاملی شرکت بورس اوراق بهادار تهران استعفا کرده است، گفت: هیأت مدیره سرپرستی اداره این شرکت را به محمود گودرزی معاون شرکت بورس سپرده است، تا به زودی حکم وی به عنوان مدیرعامل صادر شود.

علی صحرایی مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در این خصوص گفت: برای ایجاد فرصت برای تحقیقات بیشتر در مورد بحث استخراج رمز ارز و در راستای قوام بازار سرمایه استعفای خود را به هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران تقدیم کردم.

او افزود: هیات مدیره با این استعفا موافقت و آقای محمود گودرزی معاون بازار شرکت بورس تهران را به سرپرستی موقت این شرکت منصوب کرد.

صحرایی این را هم گفت: برای آقای گودرزی آرزوی توفیق می‌کنم و امیدوارم جامعه سهامداران از قصور احتمالی در مدت مدیریت اینجانب بر بورس تهران به دیده عفو نگاه کنند. بنده از جامعه سهامداران عذرخواهی می‌کنم و اتفاقات افتاده به هیچ‌وجه عمدی نبوده است.

همچنین صحرایی تأیید کرده است استفاده از ماینر‌ها به صورت محدود در بورس با مصوبه هیأت مدیره بوده است.

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده