به گزارش میمتالز، مدیر عامل شرکت گواه (ارایه دهنده خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو دیزل) در این باره گفت: مبنای احراز رتبه دوم شرکت گواه در سال ۹۹ در حوزه رضایتمندی مشتریان شاخص (CSI)، افزایش امتیاز حوزه مدیریت بر وظایف، افزایش امتیاز ارزیابی نمایندگیها (DSI) و افزایش امتیاز میدانی نمایندگیها بوده است.
ایرج حسینی پژوه افزود: کسب این نتایج با تکیه بر فرآیند اصلاح خدمات پس از فروش و تعریف پروژههای سطح خدمت و کسب رضایت مشتریان در سال ۹۹ بهدست آمده است و شرکت گواه میکوشد، با افزایش نظارتها و بهبود عملکرد خود گامهای دیگری را در ارتقای سطح خدمات پس از فروش به خودرهای سنگین بردارد.
حسینی پژوه در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت گواه، طرح امدادرسانی به اتوبوس ایران خودرو دیزل (آتروس) را نیز به اجرا گذاشته و بر همین اساس، در استانهای تهران، البرز، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، همدان، کرمان و زاهدان به ارایه خدمات به شرکت اتوبوسرانی میپردازد.