تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۴۲
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۳۰۰۴۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

رتبه دوم خدمات پس از فروش به ایران خودرو دیزل رسید

‌می‌متالز - بر اساس گزارش اعلامی از سوی وزارت صمت در خصوص نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو‌ها در سال ۱۳۹۹، شرکت گواه پس از ۱۲ سال موفق به کسب رتبه ۲ در بین شرکت‌های ارایه خدمات پس از فروش شد.

به گزارش می‌متالز، مدیر عامل شرکت گواه (ارایه دهنده خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو دیزل) در این باره گفت: مبنای احراز رتبه دوم شرکت گواه در سال ۹۹ در حوزه رضایتمندی مشتریان شاخص (CSI)، افزایش امتیاز حوزه مدیریت بر وظایف، افزایش امتیاز ارزیابی نمایندگی‌ها (DSI) و افزایش امتیاز میدانی نمایندگی‌ها بوده است.
ایرج حسینی پژوه افزود: کسب این نتایج با تکیه بر فرآیند اصلاح خدمات پس از فروش و تعریف پروژه‌های سطح خدمت و کسب رضایت مشتریان در سال ۹۹ به‌دست آمده است و شرکت گواه می‌کوشد، با افزایش نظارت‌ها و بهبود عملکرد خود گام‌های دیگری را در ارتقای سطح خدمات پس از فروش به خودر‌های سنگین بردارد.
حسینی پژوه در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت گواه، طرح امدادرسانی به اتوبوس ایران خودرو دیزل (آتروس) را نیز به اجرا گذاشته و بر همین اساس، در استان‌های تهران، البرز، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، همدان، کرمان و زاهدان به ارایه خدمات به شرکت اتوبوسرانی می‌پردازد.

منبع: دنیای خودرو (اخبار خودرو)

عناوین برگزیده