تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۰۸
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۳۰۰۵۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
عباسپور مطرح کرد

نارضایتی مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودرو/ کوتاهی نمایندگی‌ها در ارائه خدمات

نارضایتی مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودرو/ کوتاهی نمایندگی‌ها در ارائه خدمات
‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید بسیاری از مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش ناراضی بوده و معتقدند، نمی‌توانند خدمات مناسب را دریافت کنند.

به گزارش می‌متالز، روح اله عباس پور با انتقاد از نحوه ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان، گفت: یکی از موضوعاتی که موجب تشویق مردم به خرید کالای ایرانی در سال‌های گذشته می‌شد، نحوه ارائه خدمات پس از فروش، پایین بودن هزینه‌ها و.. بود این در حالی است که اکنون نمایندگی‌های خدمات پس از فروش سرویس مناسبی به مشتریان ارائه نمی‌دهند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از نمایندگی‌ها قطعات موردنیاز تعمیر را ندارند و و در برخی دیگر ارائه خدمات پس از فروش با تاخیر همراه است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بسیاری از مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش ناراضی بوده و معتقدند، نمی‌توانند خدمات مناسب را دریافت کنند، اضافه کرد: براساس گزارشات مردمی بسیاری از نمایندگی‌ها در ارائه خدمات پس از فروش کوتاهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت