تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۳
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۲۳۰۰۵۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
ارزش معاملاتی سینوسی، روند نزولی گرفت؛

آیا تمرکز تولید ایرالکو باید تغییر کند!

‌می‌متالز - این آلومینیوم فروش کماکان روند سینوسی درآمدی را طی کرده و این هفته نوبت به نزول رسید تا درآمد‌های شرکت ۲۵ میلیارد تومان به نسبت هفته گذشته کاهش یابد و در نهایت با درآمد ۱۱۸ میلیارد تومانی روند معاملات این شرکت در هفته منتهی به ۹ مهرماه به پایان برسد.

به گزارش می‌متالز، شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) برخلاف هفته گذشته که با تک محصول به رینگ بورس کالا گام گذاشته بود، در این هفته بیلت را هم برای فروش به مقصد رینگ نقره‌ای بارگیری کرده بود.

آیا تمرکز تولید ایرالکو باید تغییر کند!

این آلومینیوم فروش کماکان روند سینوسی درآمدی را طی کرده و این هفته نوبت به نزول رسید تا درآمد‌های شرکت ۲۵ میلیارد تومان به نسبت هفته گذشته کاهش یابد و در نهایت با درآمد ۱۱۸ میلیارد تومانی روند معاملات این شرکت در هفته منتهی به ۹ مهرماه به پایان برسد.

با نگاهی به شمش ۹۹.۸ که توسط این شرکت عرضه شد، می‌توان حجمی برابر با ۲ هزار و ۵۰۰ تن را مشاهده کرد که در ۳ نوبت معامله، یک هزار و ۶۰۰ تن تقاضا را مقابل خود دید و در نهایت یک هزار و ۳۷۵ تن را به معامله رساند و درآمدی بالغ‌بر ۹۵ میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان را به دست آورد.

آیا تمرکز تولید ایرالکو باید تغییر کند!
از طرف دیگر، عرضه ۳۰۰ تنی بیلت این شرکت نیز حاوی یک نکته بود و آن‌هم تقاضایی در حدود ۳ برابر عرضه‌ها بود که اگر تمام تقاضا‌ها منجر به پاسخ مثبت شده بود، درآمدزایی بیشتر از هفته گذشته عاید شرکت می‌شد، ولی در نهایت ۲۲ میلیارد و ۸۳۷ میلیون تومان برای این شرکت به دست آمد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده