تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۹
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۲۳۰۳۲۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

قول وزیر ارشاد به خبرنگاران در مورد مسکن

‌می‌متالز - اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من خواهش کردم دوستان بررسی مجدد داشته باشند تا هیچ صاحب حقی از قلم نیفتد. تلاش ما با وزارت راه و شهرسازی بر این است که تمامی خبرنگاران صاحب حق و واجد شرایط بتوانند از تسهیلات دریافت مسکن بهره‌مند شوند.

به گزارش می‌متالز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جلسه مشترک با معاون وزارت راه و شهرسازی درخصوص مسکن برای خبرنگاران، تاکید کرد: هیچ تبعیضی در زمینه واگذاری مسکن به خبرنگاران قائل نیستیم.

محمد مهدی اسماعیلی روز شنبه درباره خبرنگاران جامانده از فهرست نام نویسی شده مسکن خبرنگاران، اظهار داشت: در جلسه مشترک با معاون وزارت راه و شهرسازی که به منظور حل مساله‌ای در این راستا برگزار کردیم مشکل موجود مرتفع شد.

عضو کابینه دولت سیزدهم گفت: البته من گفتم جلسه را رسانه‌ای نکنند، چون دستور رئیس‌جمهور این است که ما از اقدامات بگوییم نه از کار‌هایی که می‌خواهیم انجام دهیم. منتظریم تا اقدامات به نتیجه روشنی برسد و پس از آن خبر را منعکس کنیم، اما وقتی این موضوع رسانه‌ای شد در این خصوص توضیحاتی را به اطلاع خبرنگاران می‌رسانم.

اسماعیلی به سفر اخیر خود به مشهد مقدس هم اشاره کرد و گفت: در حاشیه برخی برنامه‌هایی که در این شهر داشتیم دوستانی که بیشتر همکاران صدا و سیما بودند این سوال را مطرح می‌کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: هر کاری را در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌دهیم برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است لذا در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
تبعیض در واگذاری مسکن خبرنگاران نداریم

اسماعیلی درعین حال تصریح کرد: همه همکاران رسانه‌ای ما شاید به دلایلی وابستگی‌هایی به سازمان‌های دیگر داشته باشند، ولی ما هیچ تبعیضی را در زمینه واگذاری مسکن به خبرنگاران قائل نبوده و نخواهیم بود از این رو در مورد همه چه کسانیکه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا زیر مجموعه‌های آن و چه کسانی که خارج از وزارتخانه و تحت حمایت نهاد‌های دیگر فعالیت می‌کنند، تاکید داشتیم هیچ صاحب حقی در این زمینه از قلم نیفتد.
هیچ تبعیضی در واگذاری مسکن به خبرنگاران قائل نیستیم

ممکن است بخشی از همکاران رسانه‌ای به دلیل وابستگی‌های سازمانی یکسری تسهیلات را دریافت کنند که طبیعی است اولویت با کسانی است که این تسهیلات را دریافت نکرده‌اند.
هیچ صاحب حقی نباید از قلم مسکن خبرنگاران بیفتد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجددا یادآور شد: برای همه همکاران رسانه‌ای به ویژه خبرنگاران چه ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند و چه نباشند در موارد لزوم ما این فضا را فراهم خواهیم کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: من خواهش کردم دوستان بررسی مجدد داشته باشند تا هیچ صاحب حقی از قلم نیفتد. تلاش ما با وزارت راه و شهرسازی بر این است که تمامی خبرنگاران صاحب حق و واجد شرایط بتوانند از تسهیلات دریافت مسکن بهره‌مند شوند.

وی در عین حال گفت: با عنایت به اینکه وارد فضای جدیدی در دولت سیزدهم شده ایم لذا سابقه گذشته را رها کنید.

مرداد ماه امسال پیرو تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای اصحاب هنر و رسانه بین دو وزارتخانه راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شد به زودی عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز شود.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

عناوین برگزیده