تاریخ: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۵۲
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۲۳۱۱۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی صورت مالی پارس/ سهامداران پارس چقدر سود کردند؟

‌می‌متالز - براساس اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، شرکت پتروشیمی پارس صورت مالی شهریور خود را منتشر کرده است.

به گزارش می‌متالز، براساس اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، شرکت پتروشیمی پارس صورت مالی شهریور خود را منتشر کرده است.

این شرکت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۳۲۱۳ میلیارد تومان فروش داخلی داشته است. همچنین «پارس» هیچ فروش صادراتی را در این ماه ثبت نکرده است.

بیشترین میزان فروش این شرکت برای محصول استایرن منومر به میزان ۱۱۴۰ میلیارد تومان بوده است. همچنین کمترین میزان فروش هم برای محصول پناتن به میزان ۱۰۹ میلیارد تومان بوده است.

میزان درامد داخلی این شرکت در شهریور نسبت به مرداد سال جاری ۶۵ درصد کمتر شده است. میزان درآمد پارس در مرداد ماه ۳۴۳۹ میلیارد تومان بوده و در شهریور ماه این رقم به ۳۲۱۳ میلیارد تومان رسیده است.

«پارس» با سرمایه ثبت شده ۶۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد شش ماهه سال مالی منتهی به ۲۹اسفند ۱۳۹۹ مبلغ ۲۱۱،۲۶ میلیارد تومان درآمد فروش داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۴ درصد رشد داشته است.

این شرکت در دوره منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ مجموعا ۷۵۴۴ میلیارد تومان سود کرده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ این رقم ۷۹ درصد بیشتر شده است.

سود عملیاتی این شرکت هم در سال ۹۹ حدودا ۱۰۴۱۹ میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال ۹۸ این رقم ۶۸ درصد بیشتر شده است.

این شرکت به ازای هر سهم در سال ۹۹ تقریبا ۲۰۳۷ هزار تومان سود داده و این رقم به نسبت به سال ۹۸ حدودا ۱۰۵ درصد بیشتر شده است.

سهامداران این نماد می‌توانستند از تاریخ ۷مهر ماه با مراجعه به شعب بانک تجارت و با همراه داشتن کارت ملی و کد بورسی خود سود سهام خود را دریافت کنند.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده