تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۲
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۲۳۱۹۶۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
۶۳۸ میلیون تومان از درآمد‌های سیمان ساز‌ها افتاد؛

سیمانی‌های غدیر یک هفته درجا زدند

‌می‌متالز - سیمانی‌های غدیر که در هفته منتهی به ۲۳ مهرماه درآمدزایی که تنها یک هفته به روند صعودی بازگشته بود را نتوانسته حفظ کند و این هفته در آمار‌های درآمدی خود مجددا درجا زد تا شاید در هفته آینده بتواند مسیر صعودی را بازهم پیدا کند.

به گزارش می‌متالز، سیمانی‌های غدیر که در هفته منتهی به ۲۳ مهرماه درآمدزایی که تنها یک هفته به روند صعودی بازگشته بود را نتوانسته حفظ کند و این هفته در آمار‌های درآمدی خود مجددا درجا زد تا شاید در هفته آینده بتواند مسیر صعودی را بازهم پیدا کند و درآمدی در حدود ۳۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان را شرکت‌ها برای مادرگروه خود بدست آوردند.

سیمان کردستان

در بررسی نخستین سیمان فروش غدیر، سیمان کردستان با ۳ محصول خود سبد سیمانی خود را به رینگ معاملات تالار نقره‌ای آورد تا درآمدی به میزان ۲ میلیارد و ۱۴۹ میلیون تومان را به دست آورد.

سیمان کردستان در این هفته، تک محصول سیمان سفید را ارائه کرد که تاکنون عرضه سیمان سفید را از این شرکت شاهد نبودیم.

سیمانی‌های غدیر یک هفته درجا زدند

سیمان دشتستان

این سیمان فروش با معامله نقدی محصول اصلی خود یعنی «سیمان تیپ ۲» را آورد و خبری از «سیمان CEM ۲-۳۲.۵ R» در بورس کالا نبود که در نهایت این شرکت توانست درآمدی برابر با رقم ۵ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان را به دست آورد.

سیمانی‌های غدیر یک هفته درجا زدند

سیمان سپاهان

با نگاهی به دیگر سیمان ساز «غدیر» می‌توان به ۲ کالا در سبد این شرکت سیمانی اشاره داشت و از معامله ۲۲ هزار تنی، درآمدی ۸ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومانی را به دست آورد.

سیمانی‌های غدیر یک هفته درجا زدند

سیمان سفید شرق

این شرکت سیمانی تنها با یک کالا وارد گود معاملات بورس کالا شد و توانست در دومین هفته مهرماه ۵ هزار تن سیمان سفید را معامله کند تا رقم ۴ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز نماید.

سیمانی‌های غدیر یک هفته درجا زدند

سیمان شرق

سیمان شرق در این هفته توانست با ۳۸ هزارتن عرضه در بورس کالا ثبت کرد و با حجم معامله بیش از ۳۸ هزار تنی درآمدی ۱۲ میلیارد تومانی را به ثبت رساند.

سیمانی‌های غدیر یک هفته درجا زدند

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده