تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۹
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۲۳۰۰۷۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
عقب‌نشینی درآمدزایی سیمانی‌های غدیر به مرز ۲۸ میلیارد تومانی؛

آیا "غدیر" پس از عرضه‌ اولیه باید به فکر تغییر مدیریت باشد / ۵۲۱ میلیون تومان دیگر پرید

‌می‌متالز - شیب نزولی درآمدزایی شرکت‌های سیمانی هلدینگ غدیر همانند هفته گذشته تند نبود اما؛ باردیگر روندی نزولی دامن‌گیر این شرکت‌ها شد تا شاید برای هفته آینده، روند متعادل‌تری را نسبت به درآمدزایی این شرکت‌ها شاهد باشیم.

به گزارش می‌متالز، سیمانی‌های غدیر که در هفته منتهی به ۹ مهرماه توانست درآمدزایی خود را از ۵ شرکت سیمانی زیرمجموعه خود را بار دیگر روند کاهشی را برجان خرید و ارزش معاملات ۵ شرکت زیر، به ۲۸ میلیارد و ۷۹ میلیون تومان رسید.

سیمان کردستان

در بررسی نخستین سیمان فروش غدیر، سیمان کردستان با ۴ محصول خود سبد سیمانی خود را به رینگ معاملات تالار نقره‌ای آورد تا درآمدی به میزان ۳ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان را به دست آورد.

آیا

سیمان دشتستان

این سیمان فروش با معامله نقدی محصول اصلی خود یعنی «سیمان تیپ ۲» در بورس کالا توانست رقمی معادل با ۲ میلیارد و ۴۱۳ میلیون تومان را به دست آورد.

آیا

سیمان سپاهان

با نگاهی به دیگر سیمان ساز «غدیر» می‌توان به ۲ کالا در سبد این شرکت سیمانی اشاره داشت و از معامله ۴۰ هزار تنی، درآمدی ۹ میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومانی را به دست آورد.

آیا

سیمان سفید شرق

این شرکت سیمانی تنها با یک کالا وارد گود معاملات بورس کالا شد و توانست در نخستین هفته مهرماه ۵ هزار تن سیمان سفید را معامله کند تا رقم ۳ میلیارد و ۷۴۸ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز نماید.

آیا

سیمان شرق

سیمان شرق در این هفته توانست با ۳۵ هزارتن عرضه در بورس کالا ثبت کرد و با حجم معامله بیش از ۲۱ هزار تنی درآمدی ۸.۸ میلیارد تومانی را به ثبت رساند.

آیا

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده