تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۳۴
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۲۳۲۰۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
این فولادساز با سبد ۴ محصولی به رینگ معاملات آمد؛

رشد ۵۰ میلیارد تومانی درآمد ذوب آهن در بورس کالا

‌می‌متالز - درمجموع معاملات این شرکت می‌توان دریافت که حجم معاملات نسبت به هفته گذشته بیش از ۳ هزار تن بیشتر شده و درآمدی بیش از ۴۰۳ میلیارد تومان را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

به گزارش می‌متالز، ذوب‌آهن در هفته منتهی به ۲۳ مهر همچنان روند صعودی درآمدزایی که از ۲۶ شهریور آغاز کرده را ادامه داده اما؛ کماکان با رکورد‌هایی که در نمودار زیر مشاهده می‌شود فاصله فراوانی و دو برابری وجود دارد، ولی سهامداران این فولادساز اصفهانی کاملا خوش‌بین به بازگشت درآمدزایی و فروش‌های فوق‌العاده نشسته‌اند و پتانسیل این شرکت، حاکی از آن است که روند صعودی پله‌ای این شرکت، عزم خود را برای رکوردشکنی گذاشته است.

رشد ۵۰ میلیارد تومانی درآمد ذوب آهن در بورس کالا

درمجموع معاملات این شرکت می‌توان دریافت که حجم معاملات نسبت به هفته گذشته بیش از ۳ هزار تن بیشتر شده و درآمدی بیش از ۴۰۳ میلیارد تومان را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به ۸ نوبت عرضه این شرکت به میزان ۱۳ هزار و ۹۶۱ تن عرضه اشاره کرد که ۷ نوبت آن به معامله ختم شد.

بر پایه این گزارش می‌توان دریافت که در برابر حجم عرضه‌ها، تقاضایی بالغ‌بر ۱۷ هزار و ۶۶ تن برای این کارخانه به ثبت رسید و درنهایت معامله‌ای ۱۳ هزار و ۱۳۳ تن را برای این هفته به ثبت رساند.

رشد ۵۰ میلیارد تومانی درآمد ذوب آهن در بورس کالا

میزان ارزش نقدی سبد تیرآهن مخلوط در این هفته به ۱۸۵ میلیارد و ۳۶۳ میلیون تومان رسید.

سبد میلگرد مخلوط

حجم معامله سبد میلگرد مخلوط باآنکه عدد ۱۳ هزار تنی را به نمایش گذاشت اما؛ میزان تقاضا‌ها بیش از ۷ هزار تن به نسبت معامله بیشتر بود بااین‌حال از چنین حجم ثبت‌شده معامله‌ها، ۱۷۸ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان برای این شرکت درآمدزایی شد.

سبد میلگرد کلاف

ذوب‌آهن در این بخش ۲ هزارتن معامله ثبت کرد و درآمدزایی ذوب در این بخش به بیش از ۳۰ میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان رسید.

میلگرد

این شرکت در پایان میلگرد ۲۰ را هم به بازار عرضه کرد که ۷ میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان از حجم معامله ۵۲۵ تنی برای این شرکت بدست آمد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده