تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۳۷
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۲۳۲۰۶۴

دو قابلیت جدید به لایو اینستاگرام اضافه شد + تصاویر

‌می‌متالز - قابلیت زمانبندی لایو‌ها از امروز در دسترس کاربران است و طی روز‌های اینده برای همه کاربران فعال خواهد شد. قابلیت تمرین کردن قبل از شروع لایو "به زودی" عرضه می‌شود.

به گزارش می‌متالز، اینستاگرام دو قابلیت کاربردی برای کسانی که لایو زیاد برگزار می کنند معرفی کرد.

‌قابلیت اول قابلیت زمانبندی لایو‌ها هست و ادمین‌ها میتونن تا ۹۰ روز قبل از زمان موردنظرشون، لایوشون رو برنامه ریزی کنن. علاوه بر این کاربران هم میتونن یاداوری برای اون لایو رو فعال کنن تا اون رو از دست ندن.


برای استفاده از این قابلیت فقط کافی هست به بخش استوری رفته، در اونجا به قسمت لایو رفته و گزینه schedule رو انتخاب کنید. در این قسمت اسمی برای لایو و زمان مدنظرتون رو انتخاب کنید. در نهایت کاربر میتونه زمانبندی اون لایو رو به صورت استوری یا پست منتشر کنه تا فالوور‌ها با دیدن اون بتونن یاداوری برای اون لایو رو فعال کنن.

‌قابلیت بعدی Practice Mode هست که به ادمین‌ها اجازه میده تا قبل از شروع لایو تمرین کنن و چیزایی مثل سرعت اینترنتشون، کیفیت تصویر و ... رو ازمایش و اماده کنن.

با کمک این قابلیت ادمین‌ها میتونن چند دقیقه قبل از شروع لایو وارد اون بشن، چند نفر از فالوور‌های موردنظرشون رو انتخاب کنن تا با اون لایو رو ازمایش کنن. در این حالت برای بقیه فالوور‌ها نوتیفی نمیره و اون‌ها از تمرین شما خبردار نمیشن.


دو قابلیت جدید به لایو اینستاگرام اضافه شد + تصاویر

قابلیت زمانبندی لایو‌ها از امروز در دسترس کاربران است

 

دو قابلیت جدید به لایو اینستاگرام اضافه شد + تصاویر

قابلیت زمانبندی لایو‌ها از امروز در دسترس کاربران است و طی روز‌های اینده برای همه کاربران فعال خواهد شد. قابلیت تمرین کردن قبل از شروع لایو "به زودی" عرضه میشه که "به زودی" اینستاگرام رو خودتون خبر دارین که کی هست.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده