تاریخ: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۰۲
بازدید: ۳۲۴
کد خبر: ۲۳۳۹۳۴

یک قابلیت دیگر برای تمام کاربران اینستاگرام فعال می‌شود/ استیکر لینک اینستا چیست؟ + عکس

‌می‌متالز - قابلیت قرار دادن لینک در استوری تا پیش از این فقط برای پیج‌های بالای ۱۰ هزار فالوور یا تیک ابی دار فعال بود که به اون‌ها حس برتری خاصی میداد و بقیه کاربران و به خصوص پیج‌های نوپا از اون بی بهره بودن؛ اما این شرکت سیگنال‌هایی مبنی احتمال فعال کردن این قابلیت برای تمام کاربران اینستاگرام داده بود. حالا این شرکت چنین امکانی رو برای همه کاربران فعال کرده است.

به گزارش می‌متالز، بالاخره اینستاگرام رسما قابلیت قرار دادن لینک در استوری رو برای همه کاربران فعال کرد.

قابلیت قرار دادن لینک در استوری تا پیش از این فقط برای پیج‌های بالای ۱۰ هزار فالوور یا تیک ابی دار فعال بود که به اون‌ها حس برتری خاصی میداد و بقیه کاربران و به خصوص پیج‌های نوپا از اون بی بهره بودند.

اینستاگرام چند ماه پیش قابلیت بکش بالا رو با استیکر لینک در استوری جایگزین کرد، اما در اون زمان هم کماکان این قابلیت در انحصار پیج‌های بالای ۱۰ هزار فالوور یا تیک ابی دار بود، اما این شرکت سیگنال‌هایی مبنی احتمال فعال کردن این قابلیت برای تمام کاربران اینستاگرام داده بود.

حالا این شرکت چنین امکانی رو برای همه کاربران فعال کرده که بتونن در استوری هاشون لینک قرار بدن که به خصوص برای پیج‌های کاری میتونه کاربردی باشه و افزایش تعامل مخاطبانشون با پیج اونهارو به همراه داشته باشه.

برای قرار دادن لینک در استوری فقط کافی هست به بخش استوری اینستاگرام برید یک عکس رو انتخاب کنید، دکمه استیکرها رو فشار بدید، استیکر لینک رو انتخاب کنید و در باکس مربوطه لینک موردنظرتون رو قرار بدید و دکمه Done رو فشار بدید.

طبعیتا برای جلوگیری از سواستفاده از این قابلیت و نشر اطلاعات جعلی، کسانی که اکانتشون خیلی تازه هست یا قوانین اینستاگرام رو قبلا نقض کردن، این قابلیت رو دریافت نمیکنن.

در صورت نقض قوانین اینستاگرام استیکر لینک را پس می‌گیرد!

همچنین کاربرانی که این قابلیت رو در حال حاضر دارن، ولی در اینده به هر دلیلی قوانین اینستاگرام رو نقض کنن، اینستاگرام ممکن هست استیکر لینک رو ازشون بگیرد که طی روز‌های گذشته به همین دلیل این قابلیت برای خیلی از کاربران غیرفعال شد.

این قابلیت از امروز و به تدریج برای همه کاربران فعال خواهد شد.

یک قابلیت دیگر برای تمام کاربران اینستاگرام فعال می‌شود/ استیکر لینک اینستا چیست؟ + عکس

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده