تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۲۳۲۲۱۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
وزیر صمت در اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران خبر داد:

برنامه عملیاتی صنعت سنگ ایران تدوین می‌شود

‌می‌متالز - وزیر صنعت معدن و تجارت بیان کرد: پیش نویس برنامه عملیاتی صنعت سنگ شامل (فرآوری، اکتشاف، استخراج و ماشین آلات) تدوین و ارایه خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، سید رضا فاطمی امین در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران (محلات-نیم ور) با بیان این مطلب، افزود: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تا یک ماه آینده این پیش نویس را تدوین می‌کند و با مشارکت و کسب نظرات بخش خصوصی و فعالان این عرصه، نهایی خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: به زودی نیز جلسه‌ای با حضور فعالان حوزه سنگ با رویکرد صادراتی در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: در این جلسه موانع صادراتی بررسی و در خصوص تسهیل فرایند‌های این حوزه تصمیم‌گیری خواهد شد.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران (محلات-نیم ور) سید رضا فاطمی امین «وزیر صمت»، عزیز الله اکبری تالار پشتی «رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی»، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی «نماینده مردم خمین، دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی»، علی اکبر کریمی «نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی» و مسئولان استان مرکزی حضور داشتند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده