تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۵
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۲۳۲۳۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۵

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های لیزینگ ایرانیان، ملی سرب و روی ایران و لامپ پارس شهاب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ذوب روی اصفهان، معدنی کیمیای زنجان گستران و شیر پگاه آذربایجان شرقی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت هزار و ۳۹۸ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۳۶ هزار و ۶۷ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵ میلیارد و ۸۶۹ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۳۵۸ میلیارد تومان در بیش از ۵۷۵ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لیزینگ ایرانیان، ملی سرب و روی ایران و لامپ پارس شهاب بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ایران مرینوس و خوراک دام پارس بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله ۳ میلیارد و ۳۶ میلیون ورقه به‌ارزش ۲ هزار و ۳۷۶ میلیارد تومان در ۳۸۱ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۲ واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۴۱۳ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ذوب روی اصفهان، معدنی کیمیای زنجان گستران و شیر پگاه آذربایجان شرقی امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بازرگانی و تولیدی مرجان کار، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس و عمران و توسعه شاهد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده