به گزارش میمتالز، بهزاد رحیمی با اشاره به کمبود عرضه در بازار خودرو از نحوه عرضه محصولات داخلی انتقاد کرد و گفت: شنیدهها حاکی از آن است که بعضی متقاضیان خودرو، شرط نداشتن پلاک فعال برای خرید را دور میزنند و سوء استفاده میکنند.
وی ادامه داد: تفاوت قیمت محصولات ثبت نامی با بازار آزاد به جیب واسطهها میرود؛ بنابراین بهتر است قیمت خودرو ۲۰ درصد افزایش و عرضه محصولات هم بیشتر شود تا هم خودروساز انگیزه بیشتری برای تولید و عرضه داشته باشد و هم واسطهها حذف شوند.
رحیمی افزود: وقتی به طور مثال پژو پارس ۱۴۰ میلیونی در بازار آزاد ۲۷۰ میلیون معامله میشود، ۱۷۰ میلیون تومان از سود ایران خودرو کاهش و به جیب واسطه میرود.
منبع: بورس پرس