تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۸
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۲۳۲۹۲۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
این آلومینیوم فروش، ۳ گانه را زد؛

«آلومینیوم المهدی» و درآمد ۱۰۹ میلیاردتومانی

‌می‌متالز - در هفته منتهی به ۳۰ مهرماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت با ۱۰۹ میلیارد میلیون تومان درآمد کسب کرد.

به گزارش می‌متالز، آلومینیوم المهدی در آخرین هفته مهرماه به روند صعودی خود لقب «سه‌گانه» داد پس از هفته‌ها نوسانی منفی و حتی عدم عرضه‌هایی که در بورس‌کالا از این شرکت شاهد بودیم، این آلومینیوم‌ساز توانسته باردیگر از طریق فروش محصولات خود در رینگ معاملات بازار نقره‌ای جان بگیرد.

در هفته منتهی به ۳۰ مهرماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت با ۱۰۹ میلیارد میلیون تومان درآمد کسب کرد.

«آلومینیوم المهدی» و درآمد ۱۰۹ میلیاردتومانی

آلومینیوم المهدی با میزان عرضه ۶۰۰ تنی «شمش ۱۰۰۰ P-۹۹» به بورس کالا آمد کاملا هفته‌ای که بدون مشتری مانده بود را به فراموشی سپرده و در این هفته نیز موفق شد که تمام عرضه‌های خود را به فروش منتج کند و ۷۲ میلیارد تومان نیز درآمد کسب کند.

از سوی دیگر، دیگر محصول این کارخانه یعنی «شمش ۹۹.۲۵» نیز همانند هفته‌های گذشته، عرضه‌ای ۵۰۰ تنی دیگری را روانه بازار کرد و مشتریان در ۴ نوبت معاملاتی تمام این عرضه‌ها را خریداری کردند و در نهایت مبلغ معامله به ۳۷ میلیارد میلیون تومان رسید.

لازم به ذکر است که در سبد عرضه‌های این شرکت، شمش ۹۹.۱ نیز با ۵۰۰ تن عرضه مشاهده می‌شود که خریداری برای آن ثبت سفارش نکرد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده