تاریخ: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۶
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۲۳۳۲۰۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

شرکت عمران هشتگرد صاحب ندارد/ دلیل تعلل در انتصاب سرپرست چیست؟

‌می‌متالز - در حالی حدود یک هفته از رفتن مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد به شهرداری تهران می‌گذرد که بلاتکلیفی این شرکت باعث گرفتاری مردم شده است.

به گزارش می‌متالز، ۲۵ مهرماه امسال علیرضا زاکانی طی حکمی مسعود حق‌لطفی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد را به‌عنوان سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران منصوب کرد. ۲ روز بعد از انتصاب مراسم معارفه حق‌لطفی با حضور عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد.

بر اساس اعلام پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مهندس علی اکبر فسایی در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، دکتر مسعود حق لطفی به عنوان سرپرست جدید این سازمان معارفه شد.

در بخشی از این مراسم عباس شعبانی، طی سخنانی هدف از انجام تغییرات مدیریتی را دمیدن روح نشاط و پویایی به کالبد معاونت فنی و عمرانی دانست و با تاکید بر اینکه نباید تکریم مدیران قبلی را به حساب عدم توانایی گذاشت، یادآور شد: این فرآیند به معنای انتقال مدیران از یک جبهه کاری به موقعیت کاری دیگر است و زمینه ساز تحرک بیشتر امور اجرایی و تحول در فعالیت‌های جاری خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات کانون‌های ارزیابی مدیران که به ابتکار شهردار تهران تشکیل شده است، ارزیابی و گزینش مدیران در این کانون‌ها را بر مبنای فرآیند‌های علمی و تخصصی توصیف و ابراز امیدواری کرد تغییرات اخیر مدیریتی در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، منشاء تحولات جدی در امور زیرساختی پایتخت باشد.

حدود یک هفته از رفتن حق‌لطفی از شرکت عمران هشتگرد می‌گذرد. با توجه به این‌که حدود ۵۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد جانمایی شده، انتظار می‌رفت شرکت عمران شهر‌های جدید ایران در راستای جلوگیری از بلاتکلیفی این شرکت و سردرگمی مردم نسبت به انتصاب سرپرست اقدام می‌کرد. اما تا امروز اول آبان‌ماه ۱۴۰۰ چنین اتفاقی نیفتاده است. بلاتکلیفی در معاونت‌های حمل‌ونقل و مسکن وزارت راه یکی از مسائلی است که پیگیری برنامه‌ها و اهداف این وزارتخانه را دچار اختلال کرده است.

یکی از انتظارات مردم این است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی هرچه سریع‌تر تکلیف معاونت‌های وزارت راه را مشخص کند. دیروز کلنگ اولین پروژه قانون جهش تولید مسکن در اردبیل به زمین زده شد، برنامه‌ای که قرار است در قالب آن تا ۴ سال آینده ۴ میلیون واحد مسکونی ساخته شود. البته با تدوام بلاتکلیفی موجود در زیرمجموعه‌های وزارت راه پیش بینی می‌شود این برنامه دستخوش تاخیراتی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده