تاریخ: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۲۳۳۵۱۴
سرویس خبر : انرژی

قطع ناگهانی بنزین در جایگاه‌های سوخت تهران و شهرستان‌ها بدلیل حمله سایبری

‌می‌متالز - گزارش‌هایی در سطح کشور حاکی از اختلالات در جایگاه‌های سوخت در شهر‌های مختلف و ایجاد صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها و نارضایتی رانندگان و مسافران است.

به گزارش می‌متالز، گزارش‌های میدانی و مردمی حاکی از این است که از ساعتی پیش پمپ بنزین‌ها در اغلب نقاط کشور دچار وقفه و اختلال در سرویس دهی شده اند. بررسی‌های میدانی این گزارش‌های مردمی را تایید می‌کند.

در سطح کشور حاکی از اختلالات در جایگاه‌های سوخت در شهر‌های مختلف و ایجاد صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها و نارضایتی رانندگان و مسافران است.

پاسخ وزارت نفت درباره اختلال پمپ بنزین‌ها

سخنگوی وزارت نفت درباره اختلال در پمپ بنزین‌ها گفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده و سامانه هوشمند را از مدار خارج کرده است.

علی فروزنده سخنگوی وزارت نفت گفت: سوخت گیری در جایگاه‌های سوخت با مشکل مواجه نیست، مشکلی برای سوخت گیری وجود ندارد و مردم می‌توانند با قیمت آزاد سوخت گیری کنند.

وی ادامه داد: این اطمینان را به مردم می‌دهم که هیچ مشکلی برای سهمیه سوخت مردم به وجود نخواهد آمد و کارشناسان در حال بررسی و رفع مشکل هستند و به محض رفع مشکل به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

تشکیل جلسه فوری برای رفع اختلال سامانه هوشمند سوخت

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران: جلسه‌ای فوری درباره اختلال سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حال برگزاری است که به محض پایان یافتن جلسه اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده