تاریخ: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۹
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۲۳۳۸۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازار ارز در هفته‌‎ای که گذشت

‌می‌متالز - بررسی شاخص ارزی در پایان هفته نشان از روندی افزایشی آن دارد.

به گزارش می‌متالز، در هفته‌ای که گذشت با داشتن یک روز تعطیلی در دومین روز از ماه آبان در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور، میانگین قیمت فروش هر اسکناس دلار آمریکا و یورو با افزایش همراه بوده است.

براساس این گزارش در ۱ آبان ماه ۱۴۰۰، صرافی‌ها قیمت خرید دلار ۲۶۴۹۲تومان و فروش آن ۲۶۸۸۲ تومان اعلام کردند، همچنین قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۳۰۶۵۶ و ۳۱۰۸۷ تومان بوده است.

۳ آبان ماه ۱۴۰۰ نیزصرافی‌ها قیمت خرید دلار را ۲۶۷۱۳ تومان و فروش‌اش را ۲۷۰۸۶ تومان اعلام کرد وقیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۳۰۸۱۰ و ۳۱۲۴۷ تومان بوده است.

۴ آبان ماه ۱۴۰۰ هم در تابلوی صرافی‌ها دلار با قیمت ۲۷۰۵۰ تومان برای فروش و ۲۶۶۵۰تومان برای خرید نمایان شد. همچنین قیمت فروش یورو در صرافی‌ها ۳۱۴۵۰ و خرید آن ۳۰۹۵۰تومان بود.

۵ آبان ماه ۱۴۰۰ در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۶۹۰۰ و خرید آن ۲۶۵۵۰ تومان اعلام شد. همچنین هر اسکناس یورو در این بازار با قیمت ۳۱۶۰۰ تومان فروخته شد و قیمت خرید آن از فروشنده هم ۳۱۱۵۰ تومان بوده است.

۶ آبان ماه ۱۴۰۰ در صرافی‌ها قیمت خرید دلار ۲۶۶۴۸ تومان و فروش آن ۲۶۹۴۶ تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۳۱۱۵۵ و ۳۱۵۰۴ تومان است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده