تاریخ: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۲۵
بازدید: ۳۳۵
کد خبر: ۲۳۴۴۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معرفی اولین مشمولان سهام عدالت جدید/ جاماندگان سهام عدالت ۲ ماه دیگر منتظر بمانند

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اولین گروه در اولویت دریافت سهام عدالت جدید گفته است: در صورت موافقت دولت تا دو ماه پس از تصویب این طرح در مجلس، گروه نخست جاماندگان سهام عدالت، سهامدار می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، اخبار جدیدی برای جاماندگان سهام عدالت منتشر شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اولین گروه در اولویت دریافت سهام عدالت جدید گفته است: در صورت موافقت دولت تا دو ماه پس از تصویب این طرح در مجلس، گروه نخست جاماندگان سهام عدالت، سهامدار می‌شوند.

محمدرضا پورابراهیمی گفت: در فاز اول احتمالا چهار میلیون نفر، در فاز دوم هشت میلیون نفر و در فاز سوم بیش از ۱۲ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت می‌توانند سهام عدالت بگیرند.

وی با بیان اینکه این واگذاری‌ها به تدریج صورت خواهد گرفت، افزود: مشمولان سازمان بهزیستی، رزمندگان و ایثارگران اولین گروه در اولویت دریافت سهام عدالت هستند و حداکثر دو ماه بعد از تصویب این طرح در مجلس این واگذاری انجام خواهد شد.

این سخنان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درحالیست که هم‌اکنون خیلی از سهامداران سهام عدالت امکان فروش همان ۶۰ درصد آزادسازی شده سهام خود را ندارند و امکان نقد شدن این سهام در بازار سهام وجود ندارد. آیا ممکن است با بهبود وضعیت بورس و تحقق وعده دولت مبنی بر حمایت و بهبود بازار سهام امکان نقد شدن این سهام در آینده نزدیک وجود داشته.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده