تاریخ: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۰
بازدید: ۸۰۳
کد خبر: ۲۳۴۷۵۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
حسینی در تذکر شفاهی:

عملکرد ایمیدرو باعث عقب افتادن فولاد میانه شده است

‌می‌متالز - نماینده مردم میانه در مجلس گفت: سازمان ایمیدرو مشکلات زیادی را به مجتمع فولاد میانه تحمیل کرده است.

به گزارش می‌متالز به نقل از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)، سید مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر صمت گفت: فاطمی امین، علی رغم گذشت ۲۰ سال از بهره برداری از مجتمع فولاد میانه، همچنان در فاز ۲ متوقف مانده و توسعه نیافته است که این موضوع ناشی از بی برنامگی، ضعف مدیریت و بی توجهی مسوولان مربوطه وزارتخانه است.

نماینده مردم میانه در مجلس تاکید کرد: ما به اوضاع آشفته و نابسامان فولاد شهرستان میانه معترض هستیم، چرا که با وجود مجتمع صنعتی میانه، این شهرستان بالاترین آمار بیکاری را دارد، این وضعیت برای مردم قابل تحمل نیست.

عملکرد ایمیدرو باعث عقب افتادن فولاد میانه شده است

وی ادامه داد: سازمان ایمیدرو مشکلات زیادی را به مجتمع فولاد میانه تحمیل کرده است و عملکرد ایمیدرو باعث عقب افتادگی مزمن فولاد میانه شده است. علی رغم اینکه بار‌ها مسوولان ایمیدرو و وزیر صمت را در جریان این مسائل و مشکلات قرار داده ایم، وزیر وعده رسیدگی داده، اما با کمال تاسف تا این لحظه اقدام عملی انجام نشده است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: تابحال به جز وعده‌های توخالی و حرف‌های تکراری و گفتار درمانی چیز دیگری از مسوولان ندیده ایم. من همکارم اسماعیلی از همین تریبون به وزیر و مسوولان اخطار می‌دهیم که در صورت عدم اقدام درباره فولاد میانه به وظایف قانونی خود عمل خواهیم کرد.

حسینی با گرامیداشت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: یاد شهدای دانش آموز زینبیه و ثارالله شهرستان میانه را گرامی می‌دارم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

 

قابل توجه خبرنگاران و رسانه‌های خبری:

می‌متالز: از آنجا که «ایمیدرو» مخفف انگلیسی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است؛ بهتر است به جای «سازمان ایمیدرو» از خود کلمه «ایمیدرو» استفاده شده و اگر قرار است نام سازمان فوق‌الذکر استفاده شود نام کامل آن یعنی «سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)» لحاظ شود.

در این خبر اصل بر رعایت گزارش عین خبر و نقل آن از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت) بوده و لذا هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است.

IMIDRO: IRANIAN MINES AND MINING INDUSTRIES DEVELOPMENT AND RENOVATION ORGANIZATION

 

 

عناوین برگزیده