تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۶
بازدید: ۸۷۳
کد خبر: ۲۳۸۹۴۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید ریاست دانشگاه آزاد میانه و هیات همراه از مجتمع فولاد میانه

‌می‌متالز - دکتر محبعلی پور، ریاست دانشگاه آزاد میانه به همراه جمعی از اساتید دانشگاه آزاد میانه از واحد احیاء مجتمع فولاد میانه بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، عبدی سرپرست مجتمع فولاد میانه ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور جامعه علمی کشور در جمع صنعتگران، گزارشی در خصوص روند تولید در مجتمع فولاد میانه ارائه نمود.

عبدی هدف از این دیدار را ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت دانست و خواستار استفاده حداکثری از راهکار‌های علمی اساتید دانشگاه‌های میانه در همه زمینه‌ها به ویژه بهبود فرآیند تولید، مدیریت زمان تولید وکاهش آلودگی صنعت فولاد شد که لازمه این کار تهیه پروپوزال و نقشه راه در جهت چگونگی همکاری‌ها می‌باشد و پیشنهاد اینجانب ایجاد کارگروه و معرفی نمایندگانی از طرف مجتمع فولاد میانه و دانشگاه آزاد در جهت ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه است.

وی با یاد آوری مواردی از قبیل آموزش نیروی انسانی، ایجاد و سوق پروژه‌های دانشگاهی در سطح کارشناسی ارشد و دکترا به سمت صنعت فولاد موجبات هم افزایی متقابل خواهد شد.

در ادامه این بازدید، محبعلی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، ضمن قدر دانی از زحمات، مدیریت و پرسنل مجتمع فولاد میانه، بر تعامل سازنده دانشگاه آزاد میانه و مجتمع فولاد میانه تاکید و یادآور شد شهرستان میانه یک استان کوچک با پتانسیل‌های فراوان است که ما میتوانیم از طریق اعتماد متقابل، همکاری سازنده در جهت هم افزایی بین صنعت و دانشگاه داشته باشیم و دانشگاه آزاد میانه با اساتید خبره و هیئت علمی، بالغ بر ۱۰۰ نفر در تمام حوزه‌های علمی و فنی می‌تواند در کنار مجتمع فولاد میانه باشد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی مهرصبا

عناوین برگزیده